گردشگری و توریسم

مردم یزد در راهپیمایی قدس حماسه تاریخی خلق کردند

حجت الاسلام محمد فخرالدینی عصر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم با زبان روزه و در هوای نسبتاً گرم با لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری که باید راهپیمایی امسال قدس با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود بار دیگر به فرمان مقتدای خود لبیک گفتند.

وی ادامه داد: مردم قهرمان استان نشان دادند که همچنان به رغم توطئه های استکبار جهانی و غاصبان رژیم صهیونیستی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و وظایف دینی، انسانی و انقلابی خود را با درک شرایط جهانی و منطقه ای به خوبی انجام می دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: مردم قهرمان و امت اسلام توطئه جدید معامله قرن آمریکایی، عربی، عبری و غربی را محکوم و با مردم ستم دیده فلسطین همدردی و خشم خود را از اسرائیل غاصب نشان دادند.

فخرالدینی خاطر نشان کرد: نه تنها مردم یزد بلکه حضور اقشار مختلف مردم در سایر مناطق و شهرستان های استان نسبت به سال های گذشته بسیار پرشورتر و حماسی تر بود.

به گزارش ایرنا، مردم مومن، ولایتمدار و با بصیرت روستاها، بخش ها و شهرهای استان یزد امروز در آخرین جمعه ماه رمضان و همگام با ملت شجاع ایران و برخی کشورهای جهان با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و بار دیگر آزادی قدس شریف را فریاد زدند و توطئه های آمریکا و غاصبان رژیم صهیونیستی در طرح خائنانه معامله قرن را محکوم کردند.

مردم روزه دار یزد با شکوه تر از سال های گذشته با لبیک به فراخون مقام معظم رهبری و برای تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و بار دیگر تنفر خود را نسبت به اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام و با مردم ستم دیده فلسطین ابراز همدردی کردند.

راهپیمایی در شهر یزد با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی از میدان شهید بهشتی با قرائت زیارت آل یاسین آغاز شد و سپس راهپیمایان در صفوفی متحد با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار با عبور از خیابان های امام خمینی (ره) و قیام در مسجد ملااسماعیل (محل برگزاری نماز جمعه) حضور یافتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در ۸۰ روستا و شهرهای استان یزد برگزار شد.
روز جهانی قدس به ابتکار امام خمینی (ره) به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اطلاق می شود که امروزه به آرمانی مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم نظام طاغوت تبدیل شده است.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

راهپیمایی روز قدس یزد
راهپیمایی روز قدس یزد