گردشگری و توریسم

محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در کرمانشاه اعلام شد

پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ «فضل الله شیری» اعلام کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۰ خرداد تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت ترافیکی از میدان آیت الله کاشانی تا میدان آزادی، میدان آزادی به سمت مسجد جامع، تقاطع افشار طوس به سمت تقاطع مدرس و میدان غدیر به سمت تقاطع مدرس اعمال خواهد شد.

سرهنگ شیری ادامه داد: در این راستا، رانندگان می‌توانند از بلوار افشار طوس، خیابان شریعتی و شهدای اشک تلخ به عنوان مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تاکید کرد: همشهریان از پارک خودرو در مسیرهای یاد شده قبل از آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، خودروهای متوقف شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی همچنین از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، از اصرار برای تردد در مسیرهایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند خودداری کنند.

سرهنگ شیری در پایان گفت: طرح محدودیت ترافیکی برای سهولت شهروندان و حضور هرچه پرشور در مراسم راهپمیایی روز جهانی قدس اعمال می‌شود.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه از ساعت ۱۱ ظهر روز جمعه آغاز و راهپیمایان مسیر میدان انقلاب (شهرداری سابق) به طرف مسجد جامع را خواهند پیمود.

۷۴۵۸/۸۰۶۶