گردشگری و توریسم

105 هزار مسافر نوروزی میهمان مدرسه های سمنان شدند

محمد دستورانی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 66 هزار و 184 نفر فرهنگی از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز یازدهم فروردین در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان اقامت کردند.
وی بیان کرد: 23 هزار و 614 خانواده در مدرسه های استان سمنان اسکان یافتند که از این مجموع 15 هزار و 20 خانواده فرهنگی بودند.
دستورانی اظهارداشت: چهار هزار و 43 گردشگر و مسافر نوروزی در مراکز رفاهی استان سمنان اسکان یافتند.
به گفته وی، چهار هزار و 213 نفر روز یازدهم فروردین امسال در مدرسه های این استان اسکان یافتند که از این مجموع 2 هزار و 807 نفر فرهنگی بودند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان یادآور شد: 17 پایگاه و 14 خانه معلم اسکان اداره کل آموزش و پرورش فرآیند ثبت نام و توزیع مسافران را در نقاط مختلف استان انجام می دهند و 250 مدرسه به عنوان ستادهای اسکان برنامه ‌ریزی شده است.
به گزارش ایرنا، اداره کل آموزش و پرورش به عنوان مسئول کمیته اسکان خدمات سفر از سوی علیرضا آشناگر استاندار سمنان تعیین شد و نظارت ها برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی برای سال 98 در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.
یک هزار و 800 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروز 98 در استان سمنان تامین شده و 500 نفر از کارکنان این اداره کل به عنوان عوامل ستادهای اسکان در سراسر استان مشارکت و همکاری دارند.
به گزارش ایرنا، سالانه بیش از 20 میلیون نفر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می کنند.
9891/7408

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


اسكان


سمنان