گردشگری و توریسم

ساماندهی سفرهای داخلی با نمایشگاه گردشگری

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، ولی تیموری روز سه شنبه در آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با تشریح جزئیات و روند برگزاری این نمایشگاه ، گفت: براساس سیاست و شعار سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، بیشترین تمرکز برای سفر به روستاها، شهرهای کوچک و استان های کمتر شناخته‌شده است.

** یکصد برنامه جانبی بر مبنای توسعه گردشگری دیجیتال

وی گفت: شعار امسال سازمان جهانی گردشگری مبنی بر توسعه گردشگری دیجیتال است از این رو یکصد برنامه جانبی با محوریت تعامل با فعالان گردشگری برگزار می شود.
وی افزود: قرار بر این شده است که تمام غرفه های استانی بتوانند با نرم افرازها سفر، به بازدیدکنندگان خدمات سفر ارائه کنند.

** تهیه بسته سفرهای نوروزی با نمایشگاه گردشگری

معاون گردشگری کشور با اشاره به حضور 660 شرکت داخلی و 57 شرکت خارجی در حوزه گردشگری افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای مردم به منظور تهیه و مشخص شدن بسته سفرهای نوروزی آنها خواهد بود.

* دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران

به گزارش ایرنا ، دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران روز سه‌شنبه با حضور 12 کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، اندونزی، هند، کامبوج، افغانستان و پاکستان افتتاح شد.
در آیین افتتاح این نمایشگاه علاوه بر مونسان، عبدالامیر الحمدانی وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و جمع کثیری از فعالان صنعت گردشگری حضور داشتند.
این نمایشگاه که امروز افتتاح شد و تا روز 26 بهمن در نمایشگاه دائمی تهران ادامه خواهد داشت و 660 شرکت گردشگری ایرانی و خارجی از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود.
بسته‌های سفر برای استانهای کمتر شناخته شده، یکی از محورهای دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران و صنایع وابسته تهران است که در این رابطه یک‌صد برنامه جانبی در حاشیه این نمایشگاه به اجرا در می آید.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 الی 26 بهمن در محل نمایشگاه های دائمی تهران پذیرای حضور بازدیدکنندگان و علاقه مندان به سفر است.
فراهنگ ** 3377 ** 1355 **

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


نمایشگاه گردشگری


ساماندهی