اخبار گردشگری

تاسیسات گردشگری قم زیر ذره بین نظارت می رود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، حمید یزدانی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: نظارت بر تاسیسات گردشگری به صورت مستمر انجام می گیرد تا خللی در روند خدمت رسانی شاهد نباشیم.
وی با بیان این که در این استان بیش از ۴۶۰ واحد تاسیسات گردشگری وجود دارد گفت: از این تعداد ۳۵ واحد هتل، ۲۶ واحد هتل آپارتمان، ۶۲ واحد مهمانپذیر، ۷۲ دفتر خدمات مسافرتی، ۱۰۲ مجتمع گردشگری بین راه و ۱۶۶ واحد خانه مسافراست.
یزدانی ضمن تاکید بر نظارت، بازرسی و ارزیابی تاسیسات گردشگری قم ادامه داد : تمامی فعالیت های مرتبط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مانند کنترل نرخ نامه ها، دارا بودن مجوزهای لازم، کنترل قراردادها، بررسی تعهدات تورهای مسافرتی، مدیریت نیروی انسانی، کیفیت و کمیت خدمات و بهداشت و امکانات موجود در تاسیسات گردشگری در سطح استان قم از ابعاد و زوایای مختلف مورد سنجش و بررسی قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: قم از جمله استان های پر آمد و شد و زائرپذیر کشور محسوب می شود که سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر به مناسبت های مختلف مذهبی و ملی وارد این شهر مقدس می شوند، از این رو بازرسی مستمر و دقیق از تاسیسات گردشگری استان باید انجام شود.
وی رضایتمندی از خدمات در تقویت تصویر ذهنی گردشگران را بسیار موثر دانست و گفت: تصویر مثبت، وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری را سبب می شود.
۱۱۷۵ /

انتهای پیام /*


فرهنگی


تاسیسات گردشگری


قم


نظارت