اخبار گردشگری

فعالان حوزه گردشگری عمان با جاذبه های فارس آشنا می شوند

به گزارش ایرنا مصیب امیری، یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه، فارس فرصتی برای تقویت روابط گردشگری ایران و عمان است، اظهار داشت: از جمله اهداف این تور، بازاریابی و تبلیغ خدمات گردشگری این استان است.
وی افزود: بازدید از جاذبه های شاخص گردشگری فارس به ویژه در حوزه طبیعی و توریسم درمانی، معرفی توانمندی های صنایع دستی استان فارس، حضور در نشست تخصصی فعالان گردشگری این استان و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه فارس از جمله برنامه هایی است که برای این هیات خارجی در سفر به شیراز پیش بینی شده است.
امیری ادامه داد: این تور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، جامعه هتلداران استان، مجموعه توریستی- تفریحی بین المللی پولاد کف، هتل پولاد کف و شرکت هواپیمایی سلام ایر عمان برپا می شود.
امیری ادامه داد: پنج ماه پیش (اسفند ۹۶) وزیر گردشگری عمان با هدف بازدید از زیر ساخت های گردشگری و ظرفیت های غنی تاریخی، طبیعی، فرهنگی، ادبی و سلامت به شیراز سفر کرد.
وی گفت: در آن سفر تلاش کردیم، اقدام های موثری برای تقویت و توسعه روابط گردشگری استان فارس و کشور عمان انجام دهیم.
این مقام مسئول اظهار داشت: وزیر گردشگری عمان در سفر اسفندماه سال ۹۶ خود از طرح های مرمتی و جاذبه های مهم تاریخی شیراز، بیمارستان های دارای واحد بین المل (IPD) بازدید و در نشستی تخصصی با فعالان حوزه گردشگری و روسای صنوف نیز شرکت کرد.
امیری افزود: پس از سفر وزیر گردشگری عمان به شیراز، این اداره کل در تیرماه ۹۷ نشستی تخصصی با حضور تعدادی از صاحب نظران گردشگری استان فارس در حوزه دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری برگزار کرد.
او گفت: برپایی تور ۶روزه آشنایی با ظرفیت های استان فارس برای ۱۷نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس های هواپیمایی عمان و رسانه های این کشور با همکاری بخش دولتی و خصوصی، از جمله نتایج این نشست بود.
کشور پادشاهی عمان در خاور شبه جزیره عربستان قرار دارد و پایتخت آن شهر مسقط است.
۹۸۷۳ /۶۱۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


فعالان گردشگری عمان


تور گردشگری