اخبار گردشگری

خدمت رسانی جدید در هتل ها/وقتی که یک رُبات ۴۵ کیلویی دَر اتاقتان را می زند!/تصاویر

خدمت رسانی در اتاقهای هتل یکی از مهم ترین بخش هایی است که در جلب نظر اقامت کنندگان هتل تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش “توریسم آنلاین” تعدادی از هتل های مختلف(کرون پلازا و گروه هتل های زنجیره ای “Aloft” و …) در خدمات رسانی به اتاقها از رباتها استفاده می کنند.

برای مثال هتل “کرون پلازا” با ۳۰۰ اتاق اخیرا ربات های ۹۰ سانتی متری با ۴۵ کیلو وزن(ربات DASH) را به کار گرفته است که می توانند به سرعت یک انسان در طبقات بالا و پایین بروند.

این ربات های هوشمند به راحتی دکمه صحیح آسانسور را زده و در هتل جابه جا می شوند.

هنگامی که ربات به درب اتاق رسید به تلفن شما زنگ می زند تا رسیدنش را اطلاع دهد.این ربات های هوشمند که مجهز به “وای فای” هستند پس از اتمام کار خود در جایگاه شارژگیری مستقر خواهند شد.

با وجود اینکه مدت زیادی نیست که میزبانان ربات در این هتل شروع به کار کرده اند اما رضایت مهمانان تا حد زیادی جلب شده و برخی مهمانان ترجیح می دهند که یک به جای یک انسان ،رباتی ۴۵ کیلویی درب اتاقشان را بزند!

وقتی که یک رُبـــات 45 کیلویی دَر اتاقتان را می زند
وقتی که یک رُبـــات 45 کیلویی دَر اتاقتان را می زند
وقتی که یک رُبـــات 45 کیلویی دَر اتاقتان را می زند
وقتی که یک رُبـــات 45 کیلویی دَر اتاقتان را می زند