اخبار گردشگری

گردشگری خرید!/با جیب های پُــــر به این خیابانها بروید!/تصاویر

هستی حقیقی

برای برخی از گردشگران ،خرید در اولویت قرار دارد وآنها قبل از سفر به مقصد مورد نظر احتمالا درباره بهترین مراکز خرید و خیابانهایی که بتوانند خرید خوبی داشته باشند تحقیق می کنند.

به گزارش “توریسم آنلاین” اگر شما هم یکی از این گردشگران علاقه مند به خرید هستید،فهرست گرانقیمت ترین خیابانها را را در این جا مشاهده کنید.

برای رفتن به این خیابانها با مغازه های گرانقیمت ،البته جیب های پر از پولی نیاز خواهید داشت،هر متر مربع این مغازه ها هزاران دلار به فروش می رسند و معمولا آنها را خیابانهایی با سنگفرش طلا می نامند.

خیابان پنجم نیویورک

شهر همیشه بیدار نیویورک ،برای داشتن رستورانهای متفاوت ،سالن های تئاتر و البته گرانترین خیابانها برای خرید در دنیا ،مشهور است.“خیابان پنجم” نیویورک دارای مغازه هایی با بِرَند های مختلف و البته گرانقیمت است.

خیابان

خیابان “کازاوِی بِی” در هنگ کنگ یکی از گرانقیمت ترین مقصدهای خرید در دنیا است که معروف ترین برَندهای دنیا در این جا جمع شده اند.

خیابان

در پایتخت مُد جهان ،پاریس که خانه برترین نامهای صنعت مد در دنیا است ،خیابان “مونتاین” برای حضور معروف ترین طراحان بسیار شهرت دارد.

خیابان

طراحان مشهور بریتانیایی در خیابان “نیو باند” ،ویترینی گرانقیمت از کالاهای مختلف را در لندن به نمایش گذاشته اند.

خیابان

مشتریان خیابان “رودیو درایو” در بورلی هیلز-کالیفرنیا- با مغازه های لوکس و البته گرانقیمت،افراد مشهور و گردشگران ثروتمند هستند.

خیابان

خیابان “بابنفوف” در زوریخ ،سوئیس دارای گرانقیمت ترین بوتیک های مد و البته مرکز ساعت و جواهر است.

خیابان

خیابان “نظامی” در مرکز شهر باکو،آذربایجان با معماری سَبک “باروک” دارای مغازه های زیبا و البته گرانقیمتی است.

خیابان

خیابان “کارتنر” ،معروف ترین و گرانقیمت ترین خیابان در مرکز وین، اتریش که دارای مغازه های قدیمی ،گالری و عتیقه فروشی و مغازه های صنایع دستی است.

خیابان

خیابان “گینزا” در توکیو،اولین خیابان ژاپن به سبک مدرن و غربی که دارای مغازه ها متنوع، بوتیک های لوکس و رستوران است.