اخبار گردشگری

همدان ۲۰۱۸ فرصتی طلایی برای سرمایه گذاران مهیا کرد

به گزارش ایرنا، سیدناصر محمودی روز یکشنبه در نشست ‘اشتغال و کارآفرینی’ در صحن شورای اسلامی شهر همدان، اظهار کرد: هم اکنون فرصت های سرمایه گذاری توسط کمیته سرمایه گذاری و اقتصادی استان مورد بازنگری لازم قرار گرفته و بسترهای مورد نیاز برای سرمایه گذران خارجی فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های اصلی دولت گسترش و توانمندسازی بخش خصوصی با جذب سرمایه گذار است، خاطرنشان کرد: رسالت اصلی مرکز خدمات سرمایه گذاری نیز ایجاد فرایند آسان سازی امور است و ضمن ارائه خدمات مشاوره ای، فرصت ها و اولویت های سرمایه گذاری را در اختیار فعالان این حوزه قرار می دهد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این نشست گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان ‘سال حمایت از کالای ایرانی’ از سوی رهبر معظم انقلاب و جایگاه ویژه شورای شهر و شهرداری به عنوان نهاد اثرگذار و مرتبط با بدنه جامعه، طرح بهنام (برند همدانی نماد افتخار ملی) به همت مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان تهیه و در صحن شورا به تصویب رسید.
کامران گردان افزود: این طرح در راستای تقویت فرهنگ مشارکت عمومی شهروندان همدانی برای خرید کالا و خدمات ایرانی با اولویت کالاهای تولیدی استان است.
وی اضافه کرد: ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات داخلی و به ویژه تولیدات بومی از طریق ارایه تسهیلات تشویقی، پایش و نظارت مستمر بر اجرای صحیح طرح و در نهایت تعهد به استفاده از کالاها و خدمات با کیفیت داخلی و بومی استان از دیگر اهداف این طرح است.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این نشست گفت: حدود ۶۰ درصد در بودجه سال جاری شهرداری همدان برای حوزه سرمایه گذاری و در راستای تشویق این قشر در نظر گرفته شده و تخفیف های لازم ارایه می شود.
حسین قراباغی افزود: در بودجه ‌ریزی امسال شهرداری برای بخش سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران، بسترهای خوبی فراهم و ظرفیت‌های مناسبی ایجاد شد.
به گزارش ایرنا، پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان در سال جاری با محوریت ‘اشتغال و کارآفرینی’ امروز با حضور مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف برگزار شد.
۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اقتصاد


همدان۲۰۱۸


شورای شهر


همدان