اخبار گردشگری

ایران و اسپانیا مسیر توسعه همکاری های صنعت گردشگری را بررسی کردند

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، «جوآن گاسپارت» رئیس بخش گردشگری کنفدراسیون کارفرمایان اسپانیا امروز با حضور در محل غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری در مادرید، با «علی‌ اصغر مونسان» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دیدار و گفت و گو کرد.
مونسان که به منظور حضور در نمایشگاه معتبر گردشگری فیتور در مادرید به سر می برد در این دیدار به جاذبه های گردشگری فرهنگی در ایران به عنوان کشوری با تاریخ و تمدن ۷ هزارساله و دارای آثار متعدد و بی نظیر تاریخی اشاره کرد.
وی همچنین برنامه های جمهوری اسلامی ایران برای جذب سرمایه گذاران خارجی جهت توسعه زیرساخت های گردشگری و فراهم کردن امکان جذب سالانه ۲۰ میلیون گردشگر طی ۸ سال آینده با مشوق ها و مزایای گوناگون را تشریح کرد.
معاون رئیس جمهوری کشورمان از شرکت های اسپانیایی برای حضور در بازار ایران دعوت کرد.
گاسپارت مدیر شرکت های گردشگری اسپانیا نیز با ابراز علاقمندی مضاعف به تاریخ و تمدن چندین هزارساله ایران و استقبال از همکاری ها، آمادگی خود برای سفر به کشورمان به منظور بررسی زمینه های حضور شرکت های اسپانیایی در طرح های سرمایه گذاری در زیرساخت های صنعت گردشگری را اعلام کرد .
هیاتی متشکل از نمایندگان دولتی و بخش خصوصی کشورمان به ریاست مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نمایشگاه جهانی گردشگری اسپانیا حضور دارند.
غرفه ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا مورد استقبال گسترده بازدید کنندگان حرفه ای از کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است.
شبد**اروپام *۴*۴۹۱**۱۰۱۰
انتشار:حسن معظمی

انتهای پیام /*


اقتصاد


نمایشگاه گردشگری


اسپانیا


ایران