اخبار گردشگری

برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در تبریز

به‌ گزارش ایرنا، میرهادی قره‌سید رومیانی روز پنجشنبه در جلسه مشترک وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان و ستاد برنامه ریزی و اجرایی تبریز ۲۰۱۸ در استانداری آذربایجان شرقی افزود: برگزاری این نمایشگاه زمینه حضور فعالان صنوف گردشگری از کشورهای مختلف را فراهم می کند و ثمرات ارزشمندی دارد.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه با محوریت اقتصادی و توسعه گردشگری می تواند در معرفی و بالفعل کردن ظرفیت ها و پتانسیل های تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی نقش مهمی ایفا کند.
دبیر ستاد ملی سیاست گذاری تبریز ۲۰۱۸ از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نهاد تسهیل کننده و حمایت محور یاد کرد و گفت: رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ در زمان حضور سلطانی فر در سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور محقق شد.
قره سید رومیانی، از وزارت ورزش و جوانان به دلیل تبیین برنامه های خود با محوریت تبریز ۲۰۱۸ قدردانی و اظهار کرد: این وزارتخانه با برگزاری برنامه های ورزشی بین المللی و ملی توسط فدراسیون ها در تبریز، نگاه ها را بیش از پیش به سمت این کهن شهر معطوف می کند.
وی با بیان اینکه تبریز محور برنامه ها بوده و دیگر شهرستان های استان نیز با محوریت تبریز میزبان رویدادها خواهند بود، ادامه داد: تقویم برنامه های تبریز ۲۰۱۸ در حال تکمیل بوده و باید در اجرای این مهم اولویت بندی کرد.
وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به تبریز در نشست ستاد تبریز ۲۰۱۸ شرکت و نشستی با روسای فدراسیون های کشور در تالار اندیشه این شهر خواهد داشت.
در اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که دی سال ۱۳۹۴ در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر برگزار شد، تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.
انتخاب شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی از سال ۲۰۱۵ و به پیشنهاد سازمان کنفرانس اسلامی معروف به سازمان همکاری کشورهای اسلامی کلید خورد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: پرویز انصاری
۸۰۲۳/ ۳۰۷۱

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین