اخبار گردشگری

بررسی راه های تقویت گردشگری سلامت در کمیسیون بهداشت مجلس

همایون یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور مسوولان اجرایی مساله گردشگری سلامت بررسی شد.
وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگانی از سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، وزارت امورخارجه، نظام پزشکی و مناطق آزاد حضور داشتند.
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا میزان گردشگری سلامت در کشور افزایش یابد و از این فرصت بهره بیشتری ببریم.
یوسفی یادآور شد: قرار بود در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، وزیر بهداشت برای پاسخگویی به سوالات ملکی نماینده مشکین شهر، قاضی پور نماینده ارومیه، ساری نماینده اهواز و پژمان فر نماینده مشهد حضور یابد که به دلیل انجام یک سفر کاری موفق به حضور در جلسه امروز نشد.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز درباره جلسه امروز این کمیسیون به خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: با توجه به اینکه ما در کشور هم منابع گردشگری و هم پزشکان کارآمد و شناخته شده در جهان داریم مساله گردشگری سلامت جزو فرصتی است که باید از آن بهره لازم را ببریم.
احمد همتی افزود: گردشگری سلامت هم می تواند یک منبع درآمد برای کشور باشد و هم به ایجاد اشتغال و معرفی فرهنگ کشورمان کمک کند.
سیام*۹۲۵۴**خبرنگار: سجاد خسروانیان

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین