اخبار گردشگری

روس ها عکس های ایران زیبا را دیدند

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه که در حاشیه همایش دو روزه فرهنگی-اجتماعی ایران در ساختمان کنگرس هال اوفا گشایش یافته بود، مورد توجه شرکت کنندگان در نشست و همچنین علاقه مندان و شخصیت های مختلف روسی قرار گرفت.
این نمایشگاه که امروز پایان یافت، شامل ۲۲ تصویر برگرفته از بخش های مختلف ایران شامل گردشگری، اماکن تاریخی، معماری ایرانی و اسلامی و ایران امروز بود که به همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در روسیه برگزار شد.
همچنین در حاشیه این نمایشگاه و مرتبط با اهداف نشست فرهنگی-اجتماعی ایران و روسیه، آثار منتشره در موضوع های شناخت و مقابله با افراطی گری، کتب فقهی، همزیستی مسالمت آمیز ادیان، ادبیات داستانی و شعر به زبان روسی ارائه شد.
نسخه روسی کتاب ایران و همزیستی مسالمت آمیز ادیان نیز توسط حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی و رئیس هیات ایرانی در همایش اوفا به رستم حمیدوف رئیس جمهوری باشقیرستان فدراسیون روسیه اهدا شد.
در نشست فرهنگی-اجتماعی ایران و روسیه، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی، رضا ملکی رایزن فرهنگی سفارت ایران در روسیه، حجت الاسلام نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان، سازمان گردشگری و میراث فرهنگی ایران و نیز شرکت های خصوصی فعال در حوزه گردشگری شرکت داشتند.
مبارزه با خشونت و افراطی‌گری، راهکارهای گسترش همکاری های متقابل در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، جوانان و گردشگری از جمله مسائل مورد بررسی طرفین ایرانی و روسی در این همایش بود.
اروپام* ۱۵۱۶ انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین