اخبار گردشگری

اخبار کوتاه ۱۳ تیر شهرستان مهریز

مهدی حسینی روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ساختمان توسط حاج سید مصطفی حاجی میرزایی در زمینی به وسعت ۷۵۰ مترمربع در جوار بیمارستان مهریز ساخته می شود.
وی با بیان اینکه ساختمان دیالیز مهریز ظرفیت ۲۰ تخت را دارد، اظهار داشت: کل مجموع اعتبار ساخت این بخش افزون بر هشت میلیارد ریال است که توسط این خیر سلامت تامین و پرداخت شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان مهریز با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که برای تکمیل و تجهیز آن به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
حسینی گفت: در سال های اخیر ۳۲ خیر افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای انجام طرح های عمرانی و تجهیز بخش های مختلف بیمارستان ۹۶ تختخوابی مهریز کمک کرده اند.
بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ در این شهرستان آغاز کرده است.
۷۵۳۶/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده
****
فرماندار مهریز بر کنترل بازار در شهر و مناطق ییلاقی تاکید کرد
فرماندار مهریز روز سه شنبه در جلسه خدمات سفر این شهرستان بر کنترل و نظارت بر بازار در شهر و مناطق ییلاقی تاکید کرد.
به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد رستگاری اظهار کرد: وضعیت خاص جغرافیایی مهریز باعث شده تا درطول سال مسافران زیادی از اقصی نقاط استان وارد مناطق ییلاقی شوند.
وی ادامه داد: مسئولان دستگاه های مخنلف باید با همکاری و برنامه ریزی در خصوص تامین رفاه وآسایش مناسب مسافران و گردشگران اقدام کنند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: مهریز از شهرهای تاریخی استان یزد است که علاوه بر قدمت تاریخی، از طبیعت بکر و زیبایی برخوردار است.
مهریز با دواثر ثبت جهانی باغ پهلوانپور و قنات حسن اباد مشیر و دهنو و ۶۰۰ اثر تاریخی و طبیعی در جنوب استان یزد و در ۳۰ کیلومتری شهر یزد در کنار جاده تهران ـ بندر عباس (یزد ـ کرمان) قرار دارد.
۷۵۴۱/ ۶۰۱۴/ خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین