اخبار گردشگری

رئیس پلیس راهور لاهیجان: مسافران و شهروندان برای مدیریت ترافیک شهری همکاری کنند

سروان حمیدرضا غلامی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از روز گذشته همزمان با تعطیلات عید سعید فطر، شهر لاهیجان شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی در مناطق گردشگرپذیر همچون میدان استخر ، خیابان گلستان و میدان شیخ زاهد است.
وی با بیان اینکه عرض کم خیابان ها و توقف دوبله خودروها موجب کندی تردد و ترافیک سنگین شده، از شهروندان و مسافران خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کنند.
سروان غلامی ادامه داد: با توجه به اینکه حجم تصادفات مربوط به موتورسیکلت ها بالاست، چنانچه موتورسواران کلاه ایمنی نداشته باشند، متوقف و موتور آنها به پارکینگ هدایت می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لاهیجان به آماده باش ۸۰ درصد نیروهای راهور شهرستان اشاره و اضافه کرد: با توجه به نزدیک بودن تعطیلات آخر هفته، پیش بینی ما ادامه حجم زیاد ترافیکی در شهر و خیابان های ورودی و خروجی تا پایان هفته جاری است.
لاهیجان با حدود یکصد هزار نفر جمعیت، در شرق استان گیلان واقع شده و از مهمترین شهرهای گردشگرپذیر استان گیلان محسوب می شود. با گشایش بزرگراه سنگر به سیاهکل در سال گذشته حجم زیادی از مسافران به شرق گیلان بویژه به شهر لاهیجان هدایت می شوند.
بام سبز و تله کابین، استخر و آبشار، آرامگاه شیخ زاهد گیلانی، تالاب های امیرکلایه و سوستان، موزه چای کاشف السلطنه پدر چای ایران و باغ های سبز چای از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان است.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
۶۰۲۹/۲۰۰۷

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین