گردشگری و توریسم

دستگاه‌های فرهنگی بوشهر در ترویج فرهنگ رضوی پیشگام شوند

به گزارش ایرنا، محمد مظفری روز سه‌شنبه در آیین تقدیر از اعضای کانون خادمیاری رسانه آستان قدس در استان بوشهر افزود: خادمی و مشارکت در توسعه فرهنگ‌رضوی افتخاری است که بسیاری از جوانان نخبه این استان به آن نائل آمده‌اند. 
وی با بیان اینکه خادمی امام رضا (ع) فقط حضور در صحن و سرای آن حضرت نیست، بیان کرد: امروز در هرجای ایران می‌توان با خدمت به مردم و نیازمندان در پوشش خادمیاری امام رضا(ع) به این مهم نائل شد.
مظفری ادامه داد: در این زمینه توسعه کانون‌های خادمیاری در استان‌های کشور از سوی آستان قدس رضوی  کار پسندیده‌ای در همین ارتباط  است.
وی با قدردانی از اقدام و فعالیت‌های پررنگ دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر، موفقیت تیم رسانه‌ای استان بوشهر  در بین همه استان‌ها را نشان از لیاقت و استعداد جوانان این استان دانست.
مظفری بیان کرد : همچنین اینکه جوانان استان بوشهر در قالب کانون خادمیاری رسانه و فضای مجازی موفق به کسب مقام اول در  بین همه استان‌ها شده‌اند، ریشه در ارادت و غنای فرهنگی و مذهبی  و توسعه فرهنگ رضوی در این دیار دارد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری بوشهرگفت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر آماده همکاری با خادمیاران رضوی است.
در  این نشست که با حضور معاون فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر و تیم خادمیاران برگزار شد از علی احمدی سر خادمیار و مسئول تیم رسانه‌ای استان بوشهر تقدیر شد.