گردشگری و توریسم

محمدخانی: مدیرعامل پرسپولیس باید حمایت شود

ناصر محمدخانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من صحبت های مدیرعامل جدید را خواندم و برای او در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر او بتواند اهدافی که دارد را عملی کند به طور حتم روزهای خوبی را برای باشگاه رقم خواهد زد.

وی افزود: امیدوارم مدیرعامل جدید باشگاه مانند خیلی ها تنها حرف نزند و به باشگاه آمده باشد تا گام مثبتی را بردارد. به طور حتم پیشکسوتان هنگامی که ببینند فردی دلسوزانه برای باشگاه کار می کند او را حمایت خواهند کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت هایش گفت: مدیرعامل جدید یکی از اهداف اصلی خود را مبارزه با فساد عنوان کرده است. اقدامی که خیلی زودتر از اینها باید انجام می شد. به طور حتم زمانی که با فساد مبارزه شود می‌توانیم شاهد موفقیت های بزرگ پرسپولیس باشیم.

محمدخانی در ادامه صحبت هایش تصریح کرد: پرسپولیس فصل حساسی را پیش رو دارد و باید در آرامش کامل برای مسابقات مهم پیش رو به ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود. امیدوارم که پشتیبانی خوبی از تیم صورت بگیرد تا برخلاف همیشه تمرکز کامل بازیکنان و کادر فنی روی مسائل فنی باشد.

وی در مورد انتخاب ابراهیم‌شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه گفت: همیشه خلأ حضور پیشکسوتان در باشگاه حس می‌شده و حتی پرسپولیس از این موضوع متضرر شده است.

بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: شکوری از خانواده پرسپولیس است و خوشحالم که یک نفر از همین خانواده الان در مدیریت باشگاه حضور دارد. چنین افرادی می توانند نقش بسیار موثری در باشگاه داشته باشند. انتخاب یک پرسپولیسی در سطح مدیریت باشگاه اولین نکته مثبت مدیرعامل جدید بود.