گردشگری و توریسم

خلیلی: پرسپولیس برای تکرار قهرمانی‌ها به حمایت همه جانبه هواداران نیاز دارد

محسن خلیلی در رابطه با بازشدن درهای تمرین پرسپولیس به روی هواداران و اصحاب رسانه گفت: پس از چند هفته دشوار برای طرفداران، بازیکنان و مسئولان باشگاه، خوشبختانه امروز پرسپولیس به آرامش رسیده است. این آرامش همان چیزی است که یک تیم قهرمان نیاز دارد، پرسپولیس برای آنکه بتواند در شروع فصلی تازه خودش را برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده کند نیاز به انرژی بخشی و حمایت همه جانبه هواداران دارد.

وی افزود: می‌دانم هواداران عزیز تیم، روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. این چند هفته برای همه ما آزاردهنده بود، چرا که پرسپولیس یکی از بهترین مربیان تاریخش را از دست داد، با این وجود همه می‌دانیم که دیگر نمی‌توانیم به گذشته برگردیم. پرسپولیس حالا یک مربی بزرگ دیگر روی نیمکتش دارد. کالدرون با ما درباره ادامه روزهای خوش پرسپولیس حرف زده، درباره چهارمین قهرمانی پیاپی و ما می‌دانیم این هدف بزرگ فقط زمانی قابل دسترس است که، دوباره همه کنار هم قرار بگیریم و به سرمربی جدیدمان اعتماد کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بعد از پیشنهاد به مدیرعامل باشگاه و موافقت او، موضوع را با کالدرون در میان گذاشتم. خوشبختانه او بسیار استقبال کرد. در نتیجه قرار شد تمرین عصر امروز که ساعت ۶ بعدظهر شروع می‌شود، با حضور هواداران و رسانه‌ها باشد. کالدرون چیزهای زیادی از هواداران پرسپولیس شنیده است. روز اولی هم که به ایران آمد گفت که می‌داند پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم آسیاست. او به شدت برای دیدن هواداران اشتیاق نشان دادند و تاکید کردند که حضور و حمایت آن‌ها، انگیزه و انرژی خودش، دستیارانش و بازیکنان تیم را چند برابر خواهد کرد.

خلیلی در پایان گفت: در چند روز اخیر کسانی بیرون از باشگاه و تیم به من توصیه کردند که فعلاً درهای تمرین را به روی تماشاگران باز نکنیم چون ممکن است دلخوری پیش بیاید، اما به همه آن‌ها اطمینان دادم که امروز یک روز ویژه خواهد بود و هوادارن فهیم پرسپولیس همه ما را به ادامه راهی که در چند سال گذشته طی شده، امیدوار خواهند کرد.