گردشگری و توریسم

فرمانده سپاه همدان: راهبردهای رژیم صهیونیستی با شکست مواجه است

به گزارش ایرنا سردار مظاهر مجیدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ملایر در جمع راهپیمایان روز قدس بیان کرد: ملت ایران اجازه نمی‌دهد فلسطین پاره تن اسلام از اسلام جدا شود.

وی با اشاره به طراحی معامله قرن از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و وابستگان آنان افزود: آمریکا و استکبار جهانی با طرح معامله قرن به دنبال این هستند تا اختلاف و فاصله بین کشورهای اسلامی را بیشتر کنند و جغرافیای منطقه در کشورهای اسلامی را به هم بریزند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه با راهبردها و تدبیر رهبر معظم انقلاب تهدید داعش برای اسلام و نظام جمهوری اسلامی را به فرصت تبدیل کردیم خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی روزی شعار نیل تا فرات را سر می‌داد و طراحی دولت داعش را در سر می‌پروراند، اما با سیاست‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی به هیچکدام از سیاست‌های خود دست پیدا نکرد.

سردار مجیدی گفت: فلسطین امروز به قدرتی تبدیل شده است که می‌تواند با موشک در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد و ۷۰۰ موشک بر سر آنها فرود آورد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از این اقتدار فلسطین احساس خطر می‌کند و صدای فرزندان خمینی (ره) را در پشت خیمه‌های خود می‌شنود اظهار داشت: مردم دیگر زیر فشارهای سنگین عقب نشینی نمی‌کنند و سازمان‌ها و تشکل‌هایی را برای دفاع از خود راه اندازی می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ادامه داد: درس مقاومت فرزندان امام خمینی (ره) امروز در سوریه، عراق، یمن، افغانستان و فلسطین جا گرفته است و مردم فلسطین با تاسی از این جبهه مقاومت در مقابل استکبار و رژِیم صهیونیستی صف آرایی کرده‌اند.

سردار مجیدی تاکید کرد: آن چیزی که هم اکنون برای انقلاب نیاز است، اینکه بتوانیم تفکر انقلابی امام خمینی (ره) را برای آینده و مقابله با استکبار جهانی تقویت کنیم.

وی با تقدیر از حضور پررنگ مردم غیرتمند ملایر در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس گفت: امروز بار دیگر ملت ایران و مسلمانان جهان با امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب بیعت بستند که همواره از قدس شریف و مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه با تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، بار دیگر فلسطین به دامن اسلام بازگشت بیان کرد: حدود ۷۰ سال پیش استکبار جهانی با طراحی رژیم صهیونیستی به دنبال این بود تا بتواند از این غده سرطانی در منطقه جهان اسلام ضربه‌ای مهلک بر پیکره اسلام وارد کند.

سردار مجیدی ادامه داد: با رهبری امام خمینی (ره) و به پشتوانه ملت ایران، جامعه اسلامی دارای یک قدرت بزرگ شد که می‌تواند امروز در گفتمان جهان تأثیرگذار باشد و مشکلات جهان اسلام را برطرف کند.

وی گفت: در چهل سالگی انقلاب نه تنها از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ذره‌ای کاسته نشده، بلکه حضور مردم در کنار رهبری و ولی فقیه موجب اقتدار هر چه بیشتر نظام در جهان شده است.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه هسته‌های مقاومت امروز در سراسر جهان تجلی پیدا کرده است تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند مردم فلسطین را ضعیف جلوه دهد و پیوستگی جهان اسلام با مردم فلسطین هرگز سست نمی‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان همچنین با تاکید بر اینکه در مقابل مسائل اقتصادی و فرهنگی باید مقاومت کنیم گفت: ملت ایران در این مقاومت نمره ۲۰ گرفتند و اگر ما مسئولان خطا و اشتباه داریم، اما مردم ایران درس مقاومت را در دستور کار خود قرار دادند و پیروز شدند.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: این مقاومت نشانه‌های فتح و ظفر در جهان است و تحرک‌های رییس جمهوری آمریکا نشان دهنده افول رژیم صهیونیستی است و باید با وحدت و همدلی بیشتر در کنار هم برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی تلاش کنیم.

۷۵۲۸/‏۲۰۸۷