اخبار گردشگری

اختصاص اعتبار ۲۵۰ میلیاردی برای رونق گردشگری گراش

مجید غلام‌پور در حاشیه بازدید از خانه تاریخی سعادت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گراش دارای ظرفیت‌های مغفول مانده‌ای در بخشهای فرهنگی و گردشگری است.

وی افزود: اماکن تاریخی گراش ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری هستند و توسعه آن می‌تواند زمینه اشتغال و رونق کسب و کار را فراهم کند.

فرماندار گراش با بیان اینکه ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به اماکن تاریخی در توسعه صنعت گردشگری را امری ضروری است، خاطرنشان کرد: بخش گردشگری یکی از مؤثرترین و مهم‌ترین حوزه‌ها برای توسعه شهرستان گراش به‌شمار می‌رود.

این مسئول تاکید بر ضرورت حفظ هویت تاریخی گراش تصریح کرد: کمبود منابع و مشکلات مالی یکی از دغدغه‌های اساسی در این حوزه است، به همیم منظور برای رفع بخشی از مشکلات این حوزه افزون بر ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نظر گرفته شده است.

غلام پور با اذعان بر اینکه باور اشتغال و کارآفرینی باید در بین زنان این شهرستان تقویت شود، ابراز کرد: توسعه شهرستان بدون حضور فعال زنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی امکان‌پذیر نخواهد بود و در این راستا از طرح‌های اشتغال زایی به ویژه در بخش بانوان حمایت می‌شود.