اخبار گردشگری

حضور سرمایه گذاران ناجی بخش گردشگری قم خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر؛ علیرضا ارجمندی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه فعالان و دست‌اندرکاران تأسیسات و مجتمع‌های گردشگری استان قم که در سالن امام جواد علیه السلام استانداری و با حضور استاندار قم برگزار شد بیان کرد: بهترین راه جذب گردشگران در استان قم حضور یک سرمایه گذار خوب و ایده پرداز است که با توجه به ظرفیت‌های قم در این زمینه ضعف داریم اگر در حوزه سرمایه گذاری تنوع داشته باشیم ماندگاری گردشگر و مسافر افزایش و به تبع آن اقتصاد قم هم متحول می‌شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بخش گردشگری مدت زمان ماندگاری مسافر در قم تنها چند ساعت است و ما در گردشگری تنوع نداریم در حالی که در دیگر استان‌ها برای ورود گردشگر برنامه‌ریزی دارند ما ورود گردشگر داریم اما مدت ماندگاری گردشگر و مسافر ما اندک است و باید تلاش کنیم این ماندگاری افزایش یابد.

به گفته وی، با توجه به سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دست‌اندرکاران بخش گردشگری؛ بخش گردشگری قم اندکی رونق یافته است و امید داریم در زمینه گردشگری محدودیت‌ها از این بخش برداشته و دوباره شاهد رونق این بخش در استان قم باشیم.

ارجمندی بیان کرد: بخش گردشگری قم بیشترین خسارت را از بحران کرونا دید و باید این بخش را با حمایت از سرمایه گذاری و سرمایه گذاران نجات دهیم.

گفتنی است در پایان فعالان گردشگری و دست‌اندرکاران مجتمع‌های گردشگری قم ضمن بیان مشکلات خود از استاندار قم بابت پیگیری و حمایت از این بخش در طول بحران کرونا تقدیر و تشکر کردند.