اخبار گردشگری

مجموعه شیرکوه شیروان باید تبدیل به مرکز گردشگری شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا هوایی پیش از ظهر یک شنبه در آئین تکریم و معارفه شهرداران شیروان و زیارت که در فرمانداری شهرستان شیروان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران با تمام توان خود باید در مسیر نوآوری قدم بردارند.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: هرچند شهرداری شیروان با مشکلات بسیاری مواجه است اما انتظار ما حرکت در مسیر نوآوری و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان است.

وی با تاکید بر اینکه تعویق خدمت به مردم موجبات پشیمانی را فراهم می‌آورد، افزود: مجموعه شهرداری یک نهاد عمومی و غیر سیاسی است که بیش از نیمی از مسائل مردم مرتبط با این نهاد است که تعویق خدمت به آنها اجحاف می‌باشد.

هوایی بیان داشت: شهرداران باید بدانند تا زمانی که تنها به اعتبارات ملی وابسته باشند موفق نخواهند بود زیرا موضوع منابع انسانی و پتانسیل‌ها از اعتبارات باارزش تر است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی طلیعه مدیریت را چیره شدن به کار و تمامی امور دانست و گفت: تسلط به امور موجب می‌شود تا وضع موجود به بهترین شکل ممکن تغییر یابد.

وی خواستار به کارگیری بهینه از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان شیروان جهت درآمدزایی و رسیدن به درآمد پایدار شد و گفت: مجموعه شیر کوه شیروان می‌تواند به مرکز بزرگ گردشگری و معرفی بیشتر استان در سطح کشور شود.