اماکن دیدنی ایران

جریمه ۴۷۰هزار خودرو در طرح جدید محدودیت تردد/ ادامه‌دار بودن طرح بعد از تعطیلات ۶روزه


قاصدک 24

جانشین رئیس پلیس راهور از اعمال قانون ۴۷۰هزار خودرو در طرح جدید محدودیتهای تردد در سطح کشور خبر داد.

تسنیم: سردار سید تیمور حسینی با اشاره به تداوم اجرای طرح محدودیتهای کرونایی در موج پنجم از این بیماری و ممنوعیت تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز، اظهار کرد: همکاران ما در 14 نقطه از مبادی ورودی خروجی استانهای تهران و البرز مستقر هستند و از خروج پلاکهای بومی و همچنین ورود پلاکهای غیربومی جلوگیری می‌کنند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: علی‌رغم تأکیدات پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفرها و ترددهای غیرضروری، متأسفانه تا روز گذشته بالغ بر 470 هزار مورد توسط دوربینهای ثبت تخلف و همچنین همکاران مستقر در محورها، تخلفات ثبت شده و اعمال قانون صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کماکان ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی همچنین بالعکس، بعد از این طرح نیز ادامه خواهد داشت چراکه از شیوه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و جریمه یک‌میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و پانصد هزار تومانی برای شهرهای نارنجی اعمال خواهد شد.

این مقام انتظامی با یادآوری اینکه ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرها برقرار است، خاطرنشان کرد: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک‌طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان عزیز این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.