اماکن دیدنی ایران

تور مشهد هوایی یا تور زمینی با قطار؟


قاصدک 24

مشهد ، پایتخت معنوی ایران، همیشه شاهد مسافران زیادی بوده است. و زائران بسیاری در آغوش خود جای داده است. چرا که حرم حضرت رضا (ع) شاهراه قلب خلقِ مسلمان شده است.

این شهر در کنار زیارت، مناطق تاریخی کهنی از میراث گذشتگان ما را در خود جای داده است. برای بازدید از این مکان های تاریخی، روزهای بسیاری را باید در مشهد بگذرانید. هر لحظه ای که در این مکان های دیدنی و جذاب می گذرانید، روزهای پر فراز و نشیب این شهر را از خاطر می گذرانید و در تاریخ آن قدم می زنید.

تور هوایی مشهد

با افزایش تعداد سفرها به مشهد، شرکت های زیادی تصمیم به ساپورت زائرین به شهر مشهد گرفتند. تورهای مشهد از شهرهای مختلف ایران و کشورهای مسلمان نشین، به لطف امام هشتم بسیار پویا و پرانرژی برگزار می شود. سعی شده است که تورهای متفاوت با هزینه های مختلفی طراحی شود تا همه ی عاشقان حضرت رضا (ع) بتوانند به مقصودشان برسند و به بارگاه مقدس ایشان مشرف شوند.

برای هر روشی که برای رساندن مسافران به مقصد استفاده شود، نکات مثبت و منفی وجود دارد. در ادامه سعی کرده ام اطلاعات بیشتری ارائه کنم تا با در نظر گرفتن شرایط خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از میان شرکت های هواپیمایی که در حال فعالیت هستند، با توجه به کلاس پرواز، مدت زمانی که در مسیر طی می شود، هتلی که برای اقامت انتخاب می شود، و ایرلاینی که مسئولیت پرواز را به عهده دارد، هزینه های متفاوتی برای تور هوایی مشهد تعریف شده است.

درحال حاضر ترکیش، ایران ایر، معراج، و ماهان، در دسته ی شرکت های هواپیمایی عالی محسوب می شوند که خدماتی در سطح عالی ارائه می دهند. ایرلاین های کاسپین، آسمان، عمان ایر، آریانا، زاگرس، قطر ایرویز، آتا، تابان، و اترک، به مراتب اقتصادی تر محسوب می شوند و در دسته ی پروازهای اکونومی قرار می گیرند. لازم به ذکر است که امکانات فراهم شده از طرف این شرکت ها نیز از رفاه خوبی برخوردارند.

در خرید تور هوایی بهتر است به موارد زیر دقت شود:

صرفه جویی در زمان بین مبدا و مقصد

هزینه ی بلیط از سفرهای زمینی بسیار بالاتر خواهد بود

در سفر هوایی می توان از خدمات رفاهی بیشتری برخوردار شد.

در کنار تمام این موارد بهتر است به احتمال تاخیرهای چند ساعته در پرواز نیز دقت کنید.

هتل زیبای اطلس، در جوار حرم امام رضا (ع)

هتل زیبای اطلس در سال 1355 ساخته شد. این هتل با قدمت بیشتر از چهل سال، در سال 1395 بازسازی شد و امکاناتی مثل فروشگاه، سالن بدنسازی، و صرافی، به هتل اضافه شد. هتل سه ستاره ی اطلس اکنون آماده است تا به شایسته ترین شکل ممکن از مهمانان حضرت رضا (ع) پذیرایی کند.

لازم به ذکر است که هتل اطلس در میدان بیت المقدس قرار گرفته و از این هتل تا حرم مطهر را می توان در کمتر از 5 دقیقه پیاده طی کرد. علاوه بر زیارت آستان مقدس امام هشتم، زائران می توانند با اقامت در این هتل، به اماکن دیدنی و مراکز خرید مانند پارک میرزا کوچک خان، و بازار رضا نیز به سادگی دسترسی پیدا کنند.

ساختمان هتل در 8 طبقه و 188 اتاق، به زیباترین شکل طراحی شده وخدمات رفاهی را به بهترین شکل در اختیار مسافران قرار داده است. علاوه بر این، با بهره گیری از کادری آزموده و حرفه ای، خاطره ی سفر بی نظیری را در ذهن مشتریان داخلی و خارجی حک می کند.

واحدهای اقامتی هتل به دو نوع کلاسیک و رویال تقسیم شده اند. امکاناتی که در اتاق های این هتل قرار گرفته اند، را به اختصار آورده ام: روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی.

در فضای عمومی تر هتل نیز خدماتی برای مسافران در نظر گرفته شده تا سفر خوشی پیش رو داشته باشند. می توانید از کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در هتل اطلس اطمینان داشته باشید.

خدمات باربری، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، وجود تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ، تلویزیون، اینترنت، لاندری (خشکشویی)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات.

آنچه نام بردم، امکاناتی است که در فضاهای عمومی هتل خواهید دید.

تور زمینی مشهد

تور مشهد

از آنجایی که در حال حاضر، مدیریت هزینه ها جایگاه بسیار مهمی را در زندگی از آنِ خود کرده، بعضی مسافران ترجیح می دهند با هزینه ی کمتری به مشهد سفرکنند. از این رو تورهای زمینی نیز، به قدرت خود درحال فعالیت هستند. در میان سفرهای زمینی، سفر ریلی به سفر جاده ای ارجح است. چراکه از امنیت بالاتری برخوردار است. تور زمینی مشهد با قطار ویژگی هایی دارد که بعضی از آن ها چشم گیر هستند. از این جمله می توان به نظم در سفر اشاره کرد. قطار در بازه های زمانی معینی، مسافت خاصی را می پیماید و این امر جزء جدا نشدنی سفر با قطار است. امنیت سفر نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. چون جاده ای درکار نیست و تصادفی هم درکار نخواهد بود.

جز این، امکانات رفاهی مناسبی برای قطارها در نظر گرفته شده که سبب می شود ساعات پر آرامش و آسایشی برای مسافران سپری شود؛ و از همه چیز شاید مهم تر این باشد که با سفر ریلی می توانید به اندازه ای که مایل هستید چمدان ببرید! بله، درست است، سفر با قطار هیچ محدودیی برای بارهای شما ندارد!

آیا سفر ارزان قیمت به مشهد ممکن است؟

شاید جالب باشد! اما با وجود هزینه های نجومی این روزها، سفر باز هم امکان پذیر است. ما برای تمامی مراحل سفر شما برنامه ی ویژه ای چیده ایم. با رزرو تور از سفرآس24 می توانید از آفرهای منحصر به فرد ما بهره مند شده و اقامت ارزان قیمت در مشهد را تجربه کنید. کارشناسان خبره و حرفه ای ما تمام جوانب را در نظر گرفته اند تا سفری بدون دغدغه برای شما رقم بزنند. لازم به ذکر است با ما از پشتیبانی شبانه روزی نیز برخوردار خواهید بود. پس بدون از دست دادن فرصت وارد سفرآس شوید و زیباترین لحظه ها را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

هتل رضویه

تور مشهد

هتل رضویه به وسعت 9000 مترمربع در سال ۱۳۷۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد تا با خدماتی برتر در خدمت زائرین شهر مشهد باشد. ساختمان هتل در 14 طبقه با احتساب پارکینگ ساخته شده است. در ادامه شرح مختصری در مورد هتل رضویه را می خوانید.

امکاناتی که برای اتاق های هتل در نظر گرفته شده را از نظر می گذرانیم:

روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آب رایگان، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی.

در فضاهای داخل هتل نیز می توانید امکانات و خدمات زیر را مشاهده نمایید:

لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آتلیه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، آرایشگاه، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، تلفن در لابی، پارکینگ، خودپرداز، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات ویژه ی معلولین، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون، اینترنت، لاندری (خشکشویی)، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات.

اطلاعات تماس

دفتر تهران : سعادت آباد،چهارراه سرو،خیابان بخشایش،ساختمان سپهر

info@safarus24.com

پشتیبانی همیشگی 24/7

تلفن : 02128423479