اماکن دیدنی ایران

تشدید نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی خدمات گردشگری نوروز ۱۴۰۰


قاصدک 24

نظارت گسترده بر رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی در تاسیسات و خدمات گردشگری در ایام نوروز اولویت‌های کاری حوزه گردشگری در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ولی تیموری صبح امروز در نشست صمیمانه با اعضای دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و نوروز ۱۴۰۰ و نیز تشکر از خدمات شبانه‌روزی اعضای حاضر گفت: فعالیت این روز‌های ستاد‌های اجرایی خدمات سفر در سراسر کشور تمرکز بر نظارت‌های گسترده نوروزی است تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تحقق سفر‌های ضابطه‌مند و هوشمند، علاوه بر خدمت‌رسانی به هموطنان و جلب رضایت آن‌ها فعالیت‌های گردشگری نیز تسهیل شود.

وی با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها بر تاسیسات و خدمات گردشگری در طول سال جاری با تمام قوت انجام خواهد گرفت؛ تاکید کرد: همچنین تمرکز بر اعتمادسازی میان مسئولان، مقامات کشوری و نیز هموطنان به منظور انجام سفر‌های ضابطه‌مند و هوشمند و تحقق دستاورد‌هایی از جمله سلامتی و نشاط نیز یکی دیگر از اولویت‌های پیش رو به شمار می‌آید.

تیموری افزود: با توجه به رویکرد مذکور مدیریت تحریک تقاضا نیز در راس برنامه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت تا با مدیریت بحران و تحریک تقاضای داخلی و بین‌المللی بتوانیم روح تازه‌ای به صنعت گردشگری کشور بدمیم.

وی در پایان ضمن تشکر از دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور از اعضای حاضر خواست تا همه همت خود را به منظور پیگیری و تحقق مصوبات ستاد ملی کرونا به کار گیرند و با نظارت گسترده رضایتمندی هموطنان را در بهار ۱۴۰۰ سبب شوند.