گردشگری و توریسم

چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه کنگاور برگزار شد

فرماندار کنگاور در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از طرح‌های بسیار مهم و اساسی کشور که در این مقطع زمانی برای قطع زنجیره شیوع کرونا آغاز شده و شهرستان کنگاور نیز در اجرای این طرح پیشرو بوده، طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرزاد الماسی گفت: در قالب این طرح مقابله و قطع زنجیره سرایت ویروس کرونا به روش محله‌ای و خانواده محور با مشارکت سپاه و بسیجیان با روحیه جهادی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر انجام می‌شود.
وی ادامه داد: سپاه و بسیج با توجه به شرایط کنونی در عرصه سلامت و خدمات‌رسانی بهداشتی پیشگام شده است که در سطح شهرستان کنگاور نیز ما شاهد دستاوردهای خوبی در جهت حمایت خانواده های نیازمند و خسارت دیده کرونا در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم هستیم.

توزیع ۶۸۳ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این مرحله ۶۸۳ بسته کمک معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته سه میلیون ریال به خانواده های نیازمند و خانواده های آسیب دیده از کرونا تحویل داده خواهد شد.
سرهنگ علی اصغر آله دانه افزود: شهید قاسم سلیمانی هر جا که پا گذاشت منشا خیر و برکات فراوانی شد و این رزمایش قدم کوچکی در راستای صیانت و حفاظت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند است.  
وی با بیان اینکه رزمایش های مواسات امروز با همدلی به یک نهضت تبدیل شده افزود: تشکیل این نهضت در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر محله‌محور شدن مقابله با کرونا آغاز به کار کرده است.
وی افزود: پیام این حرکت مومنانه این است که این همدلی مومنانه حرکتی از جنس حاج قاسم سلیمانی و در آستانه شهادت ایشان برگزار می شود.
شهرستان کنگاور در ۹۰کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.