گردشگری و توریسم

الزهار: فلسطین را با همکاری ایران و سوریه می‌توان آزاد کرد

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای فلسطین الیوم، «محمود الزهار»  روز دوشنبه در خصوص  نقش جمهوری اسلامی ایران و سوریه که از آرمان فلسطین حمایت می‌کنند، افزود: همکاری با این دو کشور و اتکای به آنها باعث آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین خواهد شد.

وی درباره عادی سازی روابط برخی رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: سازش کشورهای عربی با اسرائیل، بدترین حالت انحطاط در جهان عرب و اسلام و بالاترین سطح حمایت از دشمن بود.

این مقام حماس اضافه کرد: در برابر یک جریان صهیونیستی-عربی قرار داریم که وفاداری یهودیان را با میلیاردها دلار می‌خرند؛ ‌ اما این مسأله تأثیری بر ما نخواهد داشت.

الزهار تأکید کرد که آزادسازی فلسطین بدون مقاومت انجام نمی‌شود و با اشاره به اهمیت این موضوع بیان کرد که رژیم اشغالگر با حملات مقاومت مجبور شد که از نوار غزه خارج شود.

وی تاکید کرد که موشک به بخشی از ابزار مقاومت در غزه تبدیل شده و حماس در حال توسعه مداوم این ابزارها برای مقابله با هرگونه تجاوزی است که رژیم اشغالگر ممکن است هر لحظه علیه نوار غزه انجام دهد.

پیش‌تر نیز «صالح العاروری» نایب رییس دفتر سیاسی (حماس) گفته بود: حماس به راهبرد مقاومت و در رأس آن مقاومت مسلحانه پایبند است.