گردشگری و توریسم

هندبال برتر مردان؛ تیم‌های طبس و کردستان امتیازها را تقسیم کردند

به گزارش ایرنا ، در این بازی که از گروه دوم این رقابت‌ها عصر دوشنبه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در شهر صدرا گزار شد، هر ۲ تیم به تساوی ۲۴ بر ۲۴ دست یافتند.

در نیمه نخست این بازی، هر ۲ تیم بازی نزدیکی را ارئه دادند و همین امر موجب شد در این نیمه تیم کیماکاشت کردستان نتیجه را ۱۳ بر ۱۲ را به سود خود تمام کند.

در نیمه دوم بازی، سرخ پوشان کردستانی از همان ابتدا به دروازه حریفشان حمله کردند و پنج بار دروازه این تیم را باز کردند.

اما در ادامه این نیمه هم هر ۲ تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند و در نهایت این بازی جذاب با نتیجه مساوی ۲۴ بر ۲۴ پایان یافت.

با پایان یافتن دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان در گروه یک، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با انجام هفت بازی و کسب ۱۴ امتیاز در صدر جدول جای گرفت، تیم ذوب آهن اصفهان با هشت بازی و ۱۱ امتیاز دوم شد و

تیم پاس ناجا قم، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان بوشهر هم به ترتیب در رده سوم تا ششم قرار گرفتند.

همچنین در جدول رده بندی گروه دوم، مس کرمان با هشت بازی و ۱۶ امتیاز صدرنشین شد، فولاد مبارکه اصفهان هم با هفت بازی و کسب هشت امتیاز در رده دوم قرار گرفت، تیم‌های زغال سنگ طبس، فراز بام خاییز دهدشت، کیما کاشت کردستان و تیم پروازهوا نیروز اصفهان هم به ترتیب سوم تا ششم شدند.

در گروه یک این رقابت‌ها، تیم‌های ستارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت داشتند.

همچنین فرازبام خاییز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم‌های گروه دوم هستند.           . 

سی و سومین دوره این رقابت‌ها که از نوزدهم آذرماه ۹۹ آغاز شد عصر امروز (بیست و چهارم آذر) در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در شهر صدرا  بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران پایان یافت.

هنوز زمان و مکان مرحله سوم و پایانی این رقابت‌ها مشخص نشده است.

شهر صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.