گردشگری و توریسم

جوانترین بازیکن لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در تیم سردار بوکان توپ می‌زند

سلیمان سواره روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازیکن که “شهروز نادری‌فر” نام دارد متولد ۱۶ مرداد سال ۱۳۸۱ و اهل بوکان است که در فصل جاری در تیم فوتبال سردار این شهرستان بازی می‌کند.

وی ادامه داد: “نادری‌فر” فوتبال را از نونهالان تیم فوتبال سردار بوکان شروع کرده و در لیگ‌های پایه آذربایجان‌غربی نیز حضور داشته و درحال حاضر عضو این تیم است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بوکان افزود: این بازیکن جوان در فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور در چهار بازی تدارکاتی عضو ثابت تیم بوده و بازی‌های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است.

وی افزود: “نادری‌فر” در این چهار بازی در پست دفاع آخر به میدان رفته و مورد توجه خاص “خطیبی” سرمربی تیم سردار قرار گرفته است.

تیم فوتبال “سردار بوکان” نماینده استان آذربایجان‌غربی در لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور، در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، مس شهر بابک، شهید قندی یزد، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم‌گروه است. 

این تیم طبق برنامه در هفته‌های اول تا چهارم به ترتیب با شهدای بابلسر در بابلسر با مس شهربابک در بوکان با پاس همدان در همدان و با نیروی‌زمینی تهران در بوکان دیدار خواهد کرد. 

سردار بوکان فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با هفت برد، ۹ مساوی و ۱۰ باخت و ۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. 

این تیم پنج فصل است در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد ولی تاکنون موفق نشده به لیگ دسته یک کشور صعود کند.