گردشگری و توریسم

تجمع اعتراضی مخالفان فروش سهام باشگاه اسرائیلی به شیخ اماراتی

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت: این تجمع اعتراضی توسط انجمن هواداران باشگاه بیتار قدس برگزار شده است.

براساس این گزارش، به دنبال حضور شماری از موافقان فروش سهام باشگاه به یکی از اعضای خاندان سلطنتی ابوظبی، میان موافقان و مخالفنی که تجمع کرده بودند، درگیری رخ داد.

یدیعوت آحارونوت نوشته است که پلیس رژیم صهیونیستی در جریان این درگیری ۴ نفر را دستگیر کرده است.

پیش تر رسانه‌های فلسطینی گزارش داده بودند، “حمد بن خلیفه” آل نهیان از خاندان سلطنتی امارات ۵۰ درصد شرکت بیتار قدس” در سرزمین‌های اشغالی را خریداری کرده است.

این باشگاه فوتبال در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: امروز پس از امضای قرارداد شرکت بین “موشی هوگیگ” مدیر باشگاه و “حمد بن خلیفه آل نهیان” روزی تاریخی و اعجاب‌انگیز برای بیتار قدس است.

بیتار قدس نژادپرست ترین باشگاه فوتبالی در لیگ برتر رژیم صهیونیستی است که در سال ۱۹۳۶ میلادی تأسیس شده است و به خاطر هواداران ضد عرب خود حاضر نشده است تاکنون هیچ فوتبالیست عرب و فلسطینی ندارد.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی ۲۳ مرداد امسال با انتشار بیانیه مشترک از امضای توافق برای عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو و آغاز روابط دیپلماتیک میان دو طرف خبر دادند.

مراسم امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه از یک طرف و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.