گردشگری و توریسم

استاندار خوزستان از آغاز بهسازی کوی آل‌صافی اهواز خبر داد

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی امروز  در بازدید ازآخرین وضعیت فعالیت‌های عمرانی و بهسازی در کوی منبع آب و حصیرآباد اهواز افزود: اکنون نیز در این شرایط سخت، تمام تلاش خود را متمرکز می کنیم تا با خدمت رسانی مناسب به مردم و ساکنان این مناطق که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، تعلق خاطرشان حفظ شود و این رابطه دوطرفه بین مردم و نظام مردمی، مستحکم‌تر شود.

وی افزود: پیرو بازدیدهای قبلی و تصمیماتی که گرفته شد، با تشکیل قرارگاه نبی اکرم و با یاد شهید سردار سلیمانی، در منطقه منبع آب اهواز هم کارهای خوبی انجام شده است؛ البته این کارها تکمیل نشده و همچنان در حال انجام هستند.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: البته برنامه اساسی برای انتقال ساکنان این منطقه را نیز در دستور کار داریم و اکنون با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان، ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است اما تا آن زمان، کارهایی باید در منطقه انجام شود که در این مورد، کار دارد پیش می‌رود.

وی گفت: در این خصوص، دستگاه‌هایی مانند سپاه حضرت ولیعصر(عج)، اداره‌کل مدیریت بحران، دادگستری، نفت، ملی حفاری، شهرداری، آبفا، نیشکر، فولاد خوزستان و گروه‌های جهادی، همگی پای کار آمدند و در تعمیر منازل و آسفالت معابر و برداشتن تپه‌هایی که زخم کهنه و قدیمی مردم این منطقه بود و خطرناک و خطرساز بودند، دست به دست هم دادند و اکنون یک رضایت نسبی ایجاد شده است و کار، خوب پیش رفته است.

به دلیل ریزش کوه در منطقه منبع آب اهواز و نا امن بودن شرایط زندگی از ۲ سال گذشته با دستور استانداری خوزستان پروژه جابه جایی ساکنان این منطقه کلید خورد.