گردشگری و توریسم

اشتغال ؛ بیشترین درخواست تلفنی مردم از استاندار مازندران

به گزارش ایرنا ، استاندار مازندران امروز در سومین حضورش طی پاییز امسال در مرکز سامد به ۴۰ تماس مردمی با سامانه ۱۱۱ پاسخ داد.

درخواست اعانه و تشویق بیشتر مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی هم از دیگر مطالبات مهمی بود که مازندرانی ها از احمد حسین زادگان درخواست کردند.

برخی از تماس گیرندگان هم از نحوه اجرای محدودیت های کرونایی بویژه ممنوع نکردن سفر به مازندران انتقاد کرده و از استاندار خواستند تا برای کاهش سرعت شیوع کرونا در استان ، ستاد ملی مقابله با کرونا را نسبت به ممنوع کردن انجام سفر به مازندران تا زمان عادی شدن شرایط متقاعد کند.

تاکید بر ارتباط مداوم مردم با مسئولان 

 استاندار مازندران هم پس از حضور در مرکز ارتباطات مردمی و گفت و گو با مردم ، تداوم ارتباط با مردم را در هر شرایطی اولویت نخست اعلام کرد و گفت : مدیران موظفند با پاسخگویی به مردم به صورت الکترونیکی و تلفنی ، میزان مراجعات مردم به ادارات را کاهش دهند.

حسین زادگان با تاکید بر این که نباید به هیچ وجه ارتباط مدیران با مردم قطع شود ، افزود : سامانه ۱۱۱ سامد یکی از امکانات ارتباط با مردم است و مدیران از این طریق با مردم گفت و گو کنند و به آنان پاسخ دهند.

نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد : حق مردم است که در هر شرایطی امکان دسترسی به مدیران را داشته باشند و مدیران نیز با بهره گیری از شیوه های مختلف، بستر این ارتباط را فراهم کنند.

استاندار مازندران مهر ماه سال جاری در دو نوبت در مرکز ارتباط مردمی سامد ۱۱۱ حضور یافت و پرمخاطب ترین مدیر استانی حاضر در این مرکز با ۶۷ تماس بود.

با شیوع ویروس کرونا از سی ام بهمن ماه سال گذشته در راستای سیاست حفاظت از سلامت شهروندان و کاهش مراجعه حضوری مردم ،برنامه زمانبندی برای تمام مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران برای پاسخگویی به مطالبات مردم از طریق مرکز سامد تدوین شد.

اگرچه این برنامه زمانبندی به دلیل شروع محدودیت کرونایی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی در مازندران انجام نشد،ولی بنا بر اظهار رسمی مدیران این برنامه هفته آینده از سر گرفته می شود.

هم اکنون ۸۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.