گردشگری و توریسم

کومان: باید به مسی بیشتر احترام بگذاریم؛لئو و گریژمان مشکلی ندارند

به گزارش ایرنا، خبرنگاران پس از بازگشت مسی از همراهی تیم ملی آرژانتین به بارسلونا، در فرودگاه ال پرات مسی را احاطه کرده و نظر وی را راجع به اظهارات مدیر برنامه اسبق گریژمان جویا شدند.

یکی از خبرنگاران نظر مسی را در مورد ادعای هفته گذشته «اریک اولهاتس» مبنی بر اینکه وی در بارسا قدرت بیش از حدی داشته و در کمک به گریژمان برای وفق پیدا کردن با آبی اناری‌ها ناکام بوده، جویا شد.

مسی در پاسخ گفت: از اینکه همیشه من را مقصر همه اتفاقاتی که در این باشگاه رخ می‌دهد، می دانند، خسته شده‌ام.

گریژمان همواره تاکید کرده رابطه وی با مسی خوب بوده و براساس اظهارات یکی از هم تیمی‌های مرد فرانسوی در تیم ملی کشورش، او و اولهاتس سال‌هاست که با یکدیگر حرف نزده‌اند.

و حالا «رونالد کومان» در آستانه دیدار بارسا برابر اتلتیکو مادرید، گفت: فکر می‌کنم باید به افرادی مانند لئو مسی بیشتر احترام بگذاریم. پس از چنین پرواز طولانی پرسیدن چنین سوال‌هایی در مورد گریژمان بی حرمتی است.

وی افزود: بنابراین، باید از لئو دفاع کنم؛ اگر بعد از ۱۵ ساعت پرواز و یک ساعت انتظار فرودگاه چنین اتفاقی برای من هم می‌افتاد، من هم مثل مسی خشمگین شده و از آنان متنفر می‌شدم.

کومان ادامه داد: این حرکت تلاشی از سوی رسانه‌ها برای ایجاد جنجال بود در صورتی که چنین چی‌ی صحت ندارد. من هیچ مشکلی بین لئو و گریژمان ندیدم. علاوه بر این، ادعای مذکور از طرف کسی مطرح شده که مدت ها مدیربرنامه گریژمان نبوده و کاملا بی معنی است.

سرمربی هلندی بارسا تاکید کرد: لئو یک فصل دیگر قرارداد دارد. امیدوارم آینده ی وی فراتر از قرارداد فعلی وی نیز اینجا رقم بخورد اما متقاعد کردن وی برای ماندن وظیفه من نیست. کاری که او برای باشگاه کرده، باورکردنی نیست اما او تنها کسی است که در مورد آینده اش تصمیم خواهد گرفت. هیچکس از آینده خبر ندارد.

مسی امروز (جمعه) در آستانه دیدار شنبه شب برابر اتلتیکو در واندامتروپولیتانو، به تمرینات بارسا بازگشت.