گردشگری و توریسم

ساخت مدرسه وشنام دری منطقه آزادچابهار آغاز شد

المیرا اجاقی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این پروژه یک مدرسه متوسطه اول با زیربنای ۴۴۰ مترمربع است که با تکمیل آن تمامی دختران ۲۵ روستای اطراف می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: هم‌اینک افزون‌بر نیمی از پروژه ساخت مدرسه برای مجموعه وشنام‌ها تکمیل شده و امیدواریم با حمایت و مشارکت همیشگی مردم هرچه زودتر مدرسه به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل بنیاد خیریه مه‌بان چابهار گفت: از دیگر پروژه‌هایی که در اولویت ساخت قرار دارد مرکز نگهداری دائمی دختران فاقد سرپرست مؤثر و بی‌سرپرست است که برای این پروژه زمینی با مساعدت شهرداری بندر چابهار، اداره راه و شهرسازی و سازمان منطقه آزاد در اختیار این بنیاد قرار گرفته است.

وی در مورد فعالیت بنیاد خیریه مه‌بان از ابتدای شیوع کرونا افزود: در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس با توزیع افزون‌بر ۷۵ هزار ماسک، ۵۰۰ دست گان بیمارستانی و یکهزار شیلد محافظ صورت در بین مردم مناطق کم برخوردار و کادر درمانی سیستان‌وبلوچستان توزیع شده است.

اجاقی اظهارداشت: بسته‌های ارزاق در بین خانوارهایی که به دلیل ابتلا به کرونا در سختی بودند در طول ماه مبارک رمضان و بعد از ان توزیع شده است.