گردشگری و توریسم

کرونا موقتی است

اولگ ماتیتسین وزیر ورزش روسیه در پیامی به مناسبت دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران، نوشته است :علم، پاسخ مشکل پاندمی را فراهم کرده و ورزش یکی از  اصلاع رفع این مشکل است.

وی اوامه داد: امروز خانواده ها در خانه هایشان قرنطینه شده اند. دانشجویان شرایط لذت بردن از امکانات محیط دانشگاه را ندارند.

ماتیتسین همچنین گفت: این شرایط پاندمیک ما را به فکر  پیرامون پیداکردن راهکار برای چطور سرکار رفتن وادار کرده و مارا به سمت استفاده از تکنولوژی های دیجیتال سوق داده است.

رییس فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی گفت: آنچه امروز به آن نیاز داریم تلفیق بینش آکادمیک و راه حل های کاربردی و عملیاتی است.

به گفته وی، محققین و مسئولین اجرایی دست به دست هم داده اند تا به ما کمک کنند که جامعه ای فعال را به نمایش بگذاریم که ورزش در آن نقشی مهم ایفا می کند.

رییس فدراسیون جهانی  ورزش های دانشگاهی در پایان گفت:  به همین خاطر است که من از اینکه محققان و مسئولان اجرایی خانواده ورزش به واسطه این همایش دور هم جمع شده اند، خوشحالم و امیدوارم ایده ها و برنامه هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

به گزارش ایرنا ، دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران به همت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم به صورت مجازی از ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه برگزار شد.