گردشگری و توریسم

خوب بازی کردنِ «پوگبا» زیرنظر یک مربی خاص «شرم‌آور» است

به گزارش ایرنا، «جیمی کَرِگِر» بر این باور است که ناتوانی پوگبا در پیدا کردن بهترین فرم خود صرف نظر از اینکه چه کسی سرمربی یونایتد است، خجالت‌آور است.

هافبک تیم ملی فرانسه در این فصل تنها در چهار بازی یونایتد در لیگ جزیره و تنها یک دیدار در لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی به میدان رفته است. پس از اظهارات ماه گذشته وی مبنی بر رویای پوشیدن پیراهن رئال مادرید، آینده مرد فرانسوی در اولدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

بنابه گفته کرگر، بهترین پستی که پوگبا می‌تواند در آن به کار گرفته شود، هنوز شناسایی نشده است.

ستاره اسبق یونایتد در این خصوص اظهار داشت: ما هنوز در مورد بهترین پست پوگبا حرف می‌زنیم و این در حالی است که او چهارمین سال حضورش در باشگاه را پشت سر می‌گذارد. فکر می‌کنم این بدان معنا است که او هرگز در هیچکدام از پست‌ها یا سیستم‌های استفاده شده توسط مربیان مختلف یونایتد، به اندازه کافی خوب عمل نکرده است.

وی افزود: مردم و هواداران در مورد بازیکنان مختلف و به اوج رسیدن آنان به مربی‌ها اعتبار می‌دهند و این اوج‌گیری را مرهون تلاش‌های آن سرمربی می‌دانند اما تصور می‌کنم دوران فوتبالی من از این حیث درخشان نیست چون هرگز تحت هدایت یک سرمربی خاص نبودم و همه چیز به خودم بستگی داشت.

کرگر تاکید کرد: و زمانی هم که خوب بازی نمی‌کردم، مقصر خودم بودم و سرمربی را مقصر نمی‌دانستم. هواداران پوگبا می‌گویند که «خوزه مورینیو» بیش از حد تدافعی بود و «اوله گانر سولسشر» مربی سطح بالایی نیست اما اگر من جای پوگبا بودم، ریشه مشکل را در خودم جستجو می‌کردم.