گردشگری و توریسم

پرداخت به موقع حقوق کادر درمانی حداقل قدردانی از آنها است

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمودرضا مرادی روز سه شنبه در جلسه ستاد کرونای کرمانشاه که با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سرسرای شهدای استانداری برگزار شد، با قدردانی از کوشش شبانه روزی کادر درمانی و شهدای سلامت و طلب صبر برای خانواده های آنها، اولین اولویت برای درمان در شرایط بحران شیوع کرونا را حفظ نیروی انسانی عنوان کرد و خواستار تبدیل وضعیت کارکنان حوزه سلامت استان و پرداخت به موقع حقوق آنها شد.

او در ادامه به کمبود دستگاه اکسیژن ساز و نیاز شدید استان به تخت ICU اشاره کرد و همچنین افزود: برای مقابله با ویروس منحوس کرونا با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.

وی همچنین برای مقابله با بیماری کرونا، خواستار تفویض اختیار به استانها شد و گفت: با تفویض اختیارات، استان‌ها براساس شرایط خود می توانند با دست بازتری برای مقابله با بیماری کرونا تصمیم بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به بیکاری، فقر و محرومیت در استان اشاره کرد و گفت: مردم نباید دغدغه تهیه ماسک و لوازم بهداشتی، پرداخت قبض آب و برق در این شرایط سخت اقتصادی را داشته باشند و فقط باید تمام دغدغه آنها حفظ سلامت و مقابله با بیماری کرونا باشد و حفظ سلامت باید در اولویت همه قرار گیرد. 

 ۶۶ پروژه عمرانی حوزه سلامت با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت سومین سالگرد زلزله ۲۱ آبان ۹۶ ازگله در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.