گردشگری و توریسم

عضو تیم ملی بوکس: سهمیه المپیک را کسب می‌کنم

«کامیاب مرادی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از طرف «علیرضا استکی» مربی تیم ملی برای حضور در وزن ۶۳ کیلوگرم به اردو دعوت شده‌ام اما تمرینات خود را به صورت انفرادی در کرمانشاه دنبال می کنم.

وی افزود: اکنون در حال انجام تمرینات بدنسازی سنگین هستیم و امیدوارم بتوانیم قدرت خود را تا دی ماه که زمان حضور در اردو تیم ملی اسب به شکل محسوسی بالا ببرم.

این بوکسور ملی پوش با بیان اینکه دی ماه برای برگزاری نخستین انتخابی های درون اردویی راهی تهران می شوم، گفت: با شناختی که از حریفان خود در وزن ۶۳ کیلوگرم دارم به راحتی می توانم بر آنها غلبه کنم.

مرادی افزود: اکنون زیرنظر پدرم به صورت فشرده تمرینات را ادامه می دهم تا بتوانم به صورت قطعی پیراهن تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان فرانسه را بپوشم.

وی عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا و شرایط حاکم در جامعه شرایط تمرین را دشوارتر از گذشته کرده است اما تمام تلاش خود را به کار گرفته ام که این موضوع کمترین تاثیر را در تمرینات من داشته باشد.

عضو تیم ملی بوکس توضیح داد: اکنون تمام هدف خود را بر روی کسب نخستین مدال جهانی برای ایران در رقابت های فرانسه و کسب سهمیه المپیک متمرکز کرده ام و امیدوارم بتوانم باعث سربلندی کشورم شوم.

تیم ملی بوکس ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۱ توکیو که اردیبهشت سال آینده در پاریس برگزار می شود آماده می کند.