گردشگری و توریسم

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موفق به دریافت نشان پنج ستاره شد

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، حسن خلج طهرانی روزدوشنبه افزود: منطقه ویژه خلیج فارس درهفتمین دوره این جایزه موفق به دریافت این نشان ارزشمند شد که دلیل آن هم راستایی با استراتژی‌های کلان دولت و سازمان ایمیدرو مانند تدوین و اجرای رویکردهای نظام‌مند و توجه به استقرار مناسب استانداردهای بین المللی ایزو بوده است.

وی بیان داشت: تحقق جهش تولید در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس در گروی بهبود شاخص‌های بهره وری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذاران است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس، اهداف و طرح‌های بهبود را در منطقه ویژه به حداکثر رساندن توانمندی سرمایه‌های انسانی با استقرار نظام‌های مرسوم حوزه کارکنان، استفاده هرچه بیشتر از ابزار انفورماتیک برای پشتیبانی تصمیم، یکپارچه سازی فرآیندها و تعهد به پاسخگویی مشتریان و رعایت مسوولیت‌های اجتماعی اعلام کرد.

خلج طهرانی در پایان اظهارداشت: برنامه‌های همه جانبه در شرکت برای تحقق استراتژی‌های سازمان ایمیدرو تدارک دیده شده و درنظر داریم زیرساخت‌های موجود را با نگاه به شاخص‌های بهره وری بیش از پیش درجهت تبلور سیاست‌های نظام ارتقاء دهیم.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با دارا بودن اسکله اختصاصی مجهزبه نوارمتحرک تخلیه و بارگیری به طول ۳۲ کیلومتر به عنوان قطب تولید فولاد، آلومینیوم و فلز روی با جذب چهار میلیارد دلار سرمایه گذاری در یک دهه گذشته و ایجاد اشتغال پایدار برای ۱۱ هزارو ۵۰۰ نفر در ۱۳ کیلومتری غرب شهر بندرعباس قرار دارد.

فراهم آوردن شرایط  جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و هدایت آنان در جهت احداث واحدهای صنعتی و معدنی انرژی بر و فرآوری مواد معدنی و همچنین رشد توسعه اقتصادی، افزایش فرصت‌های شغلی، افزایش و توسعه فنآوری های جدید حوزه تولید، مهارت‌های مدیریتی، ارتقای کیفیت تولیدات و افزایش توان صادرات به منظور رقابت در بازارهای جهانی ازجمله مهم‌ترین اهداف ترسیم شده این منطقه است.