گردشگری و توریسم

مولفه مهم در کسب ارتقای آمادگی رزمی، هم‌افزایی است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، سرتیپ نوذر نعمتی در مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با بیان اینکه امروز کارآمدی یکی از مولفه‌های مهم در حوزه توان دفاعی در سطح نیروهای مسلح است، اظهارداشت: کارآمدی یگان‌ها با هم‌افزایی تمامی بخش‌های مختلف در سطح نیروی زمینی ارتش صورت می‌گیرد و در حال حاضر و با توجه به شرایط منطقه هم‌افزایی مولفه مهم در کسب ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در حال حاضر نیروی زمینی ارتش در اوج قدرت نظامی است و تمامی نیروها با روحیه جهادی در مناطق مختلف کشور به حفظ و حراست از تامین امنیت مرزهای کشور مشغول هستند.

نعمتی با اشاره به حضور یگان‌های مختلف در مناطق مرزی شمال غرب کشور افزود: با توجه به مناقشه دو کشور همسایه در نزدیکی مرزهای ما، به جهت تامین امنیت مرزهای کشور و ایجاد آرامش و امنیت هموطنان عزیز مناطق مرزی،  نیاز بود که این قسمت از منطقه با استقرار یگان‌های نظامی حفظ شود که در حال حاضر هیچ مشکلی در منطقه نداریم.

نعمتی با تاکید بر حفظ و ارتقای آمادگی رزمی در نیروی زمینی تاکید کرد: همدلی و هم‌افزایی موجب شده است نیروی زمینی ارتش در حوزه کار آمدی به دستاوردهای بزرگی نائل شود.

وی تصریح کرد: حضور کارکنان عقیدتی سیاسی در ماموریت‌های مختلف کنار فرماندهان موجب می‌شود تا فعالیت‌های رزمی با دلگرمی و به نحو مقتضی انجام شود.