گردشگری و توریسم

فرماندار: مشکل الحاق شهرک گلها به شهرستان ملارد با مساعدت وزیر راه حل شد

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ملارد سجاد برنجی شامگاه یکشنبه افزود: پیشنهاد و خواسته ما در زمینه شهرک گلها الحاق این شهرک به عنوان ناحیه منفصل شهری به شهر ملارد و در زمینه ناحیه صنعتی دهک تسریع در صدور اسناد مالکیت براساس کارشناسی ۳ نفره است که در هر دو مورد دستور ویژه و سریع وزیر محترم به زیر مجموعه صادر گشت.

فرماندار ملارد اظهارداشت: در پی پیگیری های فرماندار شهرستان ملارد برای حل برخی از مشکلات این شهرستان که در حوزه وظایف وزارت مسکن، راه و شهرسازی است مهرآبادی نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در این شهرستان حاضر شد و با بازدید میدانی از این مشکلات، گزارش کارشناسی و مبسوط را به مقام عالی وزارت ارائه داد که موافقت و دستور مساعد وزیر در راستای پیشنهادات این فرمانداری صادر شد.  

وی ادامه داد: پیوستن شهرک گلها به شهر ملارد قطعاً بسیاری از مشکلات مردم را در این منطقه مرتفع و باعث می شود تا ساکنان این شهرک بعد از سالها، بتوانند  از خدمات شهری و عمرانی شهری مناسب بهره مند شوند.

برنجی بیان کرد: همچنین حل مشکل اسناد ناحیه صنعتی دهک باعث کمک به ۱۰۰ واحد تولیدی و تولید کننده است که بتوانند با آرامش روانی به امر تولید مشغول شده و از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

شهرستان ملارد با ٤٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران واقع شده است.