گردشگری و توریسم

نشست مجازی شهرداری‌های تهران و پکن برگزار شد

به گزارش چهارشنبه ایرنا از سفارت ایران در چین، در این نشست ۴ ساعته که در قالب دو جلسه مجزا اما بهم پیوسته برگزار شد، کارشناسان و متخصصان حوزه های شهری از شهرداری های تهران و پکن به طور مشروح به دستاوردها، چالش ها و نیز برنامه های آتی مدیریت شهری در شهرهای تهران و پکن پرداخته و تلاش نمودند ارزیابی نزدیکی از حوزه های  مدنظر طرفین برای همکاری های آتی بدست آورند.

نمایندگان بخش های امور بین الملل، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، مهندسی و ایمنی ترافیک و نیز شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران و نیز دپارتمان های امور بین الملل، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، مرکز تحقیقات موسسه حمل و نقل پکن و نیز دفتر محیط زیست و اکولوژی شهرداری پکن در این وبینار به ارائه نظرات خود پرداختند.

پیش از این نیز نمایندگان شهرداری تهران در ویدئو کنفرانسی که از سوی شهرداری پکن به منظور ارائه تجربیات مقامات ذیربط این شهر در مبارزه با کرونا ترتیب داه شده بود، شرکت کردند.

این نشست مجازی که با شرکت ۶۰ نفر از ۲۶ شهر خواهر خوانده پکن و نمایندگان سه سازمان بین المللی برگزار شد فرصتی برای تبادل نظر میان شهرهای مختلف جهان از سه قاره آسیا، اروپا و آمریکای لاتین پیرامون روش های پیشگیری، کنترل و مبارزه با ویروس کرونا فراهم کرد.