گردشگری و توریسم

نماینده ولی فقیه در لرستان: پیام ۱۳ آبان کوتاهی دست آمریکا از ایران است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه دوشنبه در دیدار با نمایندگان تشکل های دانش آموزی بیان کرد: مباحث سازنده برگرفته از همفکری باعث هدایت شده و نسل جوان باید با حضور در جلسات ومباحث سازنده  گذشته خود را بشناسد و برای ساختن آینده کشور آمادگی لازم را داشته باشد .

وی اضافه کرد: پیامبر مکرم اسلام در مقطعی به نبوت رسید که ظلم و ستم فراوان شده بود و نجاتی برای بشریت متصور نبود، آداب و رسوم جاهلیت جامعه را فراگرفته بود و پیامبر (ص) با آموزه های قرآن و تعالیم اسلامی موفق شد صخره جاهلیت را بکشند.

وی اظهار داشت: امام صادق (ع) توانست با تاسیس دانشگاهی در زمان خود زمینه آگاهی مردم را فراهم کند و امروزه هر پرسشی در مباحث اسلامی هست از میراث گرانقدر ایشان استفاده می کنیم و امروزه جوانان با خرد جمعی ، مدیریت عالمانه و هنرمندانه می توانند  مشکلات جامعه را حل کنند .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تبریک میلاد مسعود پیامبر رحمت ومهربانی و امام صادق(ع) گفت: آموزش و پرورش افتخار دارد با بستر سازی زمینه فعالیت دانش آموزان را کرده است تا دانش آموزان در وظایف انقلابی خود نقش آفرینی کنند .

علیرضا نخعی با یادآوری رشادت دانش آموزان در دروان دفاع مقدس گفت: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس سهم مهمی دارند زیرا وجود ۳۶ هزار شهید دانش آموز افتخاری مهم برای کشور است .  به برکت خون این شهیدان  انقالب به جلو رفت و در عرصه های مختلف با حضور دانش اموزان و دانش اموزان پیرو خط امام همچنان رو به پیشرفت است.

در این جلسه نمایندگان دانش آموزان در مجمع کشوری دانش آموزی ، اتحادیه انجمن های اسلامی ، سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی در حضور نماینده ولی فقیه در استان ، مدیر کل ، معاونین آموزش و پرورشی و فرهنگی نظر و پیشنهاد خود را بیان کردند.