گردشگری و توریسم

استاندار کرمانشاه درگذشت پیشکسوت رسانه استان را تسلیت گفت

در متن پیام استاندار کرمانشاه آمده است: خبر درگذشت پیشکسوت با اخلاق، مومن، انقلابی و محبوب مطبوعات استان کرمانشاه « سید سیاوش حسینی» موجب اندوه، تأسف و تأثر فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: ضایعه فقدان این پیشکسوت ارزنده و معلم اخلاق عرصه رسانه که شرافتمندانه، خالصانه و صادقانه در دوران حیات با عزت خود منشاء خدمات ارزنده‌ای در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی بود، بسیار سخت، دردناک و غم انگیز است. 

استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: بی‌شک تاریخ پربار مطبوعات استان کرمانشاه تا ابد بر خود خواهد بالید که چنین فرهیخته‌ی وارسته‌ای با این سجایای اخلاقی به قلم عزت و کرامت بخشید و اخلاق را به یادگار گذاشت.

بازوند در پایان این پیام آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزا، اهالی رسانه و فرهنگ و مردم شریف استان، از پیشگاه احدیت برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی، آمرزش و هم نشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

سید «سیاوش حسینی» از پیشکسوتان رسانه‌ای استان کرمانشاه روز یکشنبه براثر ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت.

مرحوم حسینی متولد سال ۱۳۳۹ در کرمانشاه از پیشکسوتان عرصه مطبوعات؛ سرپرست روزنامه کیهان، سردبیر هفته‌نامه پویندگان غرب و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمانشاه بود.

او سابقه ۳۲ سال فعالیت در عرصه مطبوعات و رسانه‌های استان را در کارنامه کاری خود داشت و روز یکشنبه ۱۱ آبان در سن ۶۰ سالگی براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

مرحوم حسینی از پنج روز پیش به دلیل عوارض ناشی از ابتلا به کرونا در بیمارستان شهدای کرمانشاه بستری شد و امروز جان خود را از دست داد.