گردشگری و توریسم

حجم مبادلات پستی معیار رشد و توسعه جوامع است

به گزارش ایرنا، امین امینیان روز یکشنبه در بازدید از اداره پست این شهرستان افزود: امروزه با توسعه فضای دیجیتال در جامعه، نیاز به خدمات پست در جهت انجام سریع امور بیشتر شده و نقش پست را پر رنگ تر از سال های گذشته کرده است.  
وی گفت: عملکرد اداره پست در انجام وظایف و امور محوله قابل تقدیر بوده و انتظار می رود بعد از این نیز شاهد ارتقا کمی و کیفی سطح خدمات آن در شهرستان باشیم.
امینیان افزود: پست نشان‌دهنده میزان فعالیت‌های صنعتی، تحرک بازرگانی، توسعه اقتصادی و برآوردکننده تولید در بخش خدمات و در عین حال بیانگر عمق و ریشه جریان فعالیت‌های فکری، علمی و فرهنگی یک جامعه است.  
وی گفت :برخلاف بسیاری از تأسیسات تمدن جدید، پست از قدیمی‌ترین نهادهای بشری و اولین سازمان ارتباطی جهان است که برای تأمین یکی از حیاتی‌ترین نیازهای انسان، یعنی برقراری ارتباط، به وجود آمده و روز به روز در لایه‌های زندگی فردی و اجتماعی بشر ریشه دوانده است.  
فرماندار هشترود گفت: همین موضوع سبب شده تا امروزه پست عامل مهمی در امر توسعه جوامع به شمار رود و شبکه پستی به عنوان یکی از زیرساخت های مهم کشور، بستری فعال برای بهره‌برداری‌های گوناگون ارتباطی، تجاری، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و سیاسی بوده و نقش آن به عنوان عامل واسط در برقراری تعامل و ارتباط بین مردم و نهادهای حکومتی و اجتماعی روز به روز گسترش می‌یابد.
امینیان همچنین از مرکز نوآوری در شهرستان به عنوان فرصتی برای کسب و کارها نام برد و گفت: این مرکز باید برای فعالیت شرکت های استارتاپی در زمینه کسب و کار های اینترنتی فعال شود تا شاهد رونق اشتغال بخش خدمات که امروزه بشدت در حال افزایش بوده و ارزش افزوده آن نسبت به بخش های دیگر بیشتر است، باشیم.