گردشگری و توریسم

ستاد اقامه نماز استان زنجان حایز رتبه برتر در کشور شد

حجت الاسلام علی یوسفی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه ستاد اقامه استان زنجان با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط این ستاد در سال ۹۸ و نیمسال ۹۹، اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم انجام شده در ستاد، برگزاری جشنواره قنوت بود که با مشارکت ۵۰ هزار دانش آموز در استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری حلقه های معرفتی مختلف، حلقه های نماز و مراسم معنوی اعتکاف تصریح کرد: ستاد اقامه نماز برنامه های بسیاری در حوزه خانواده، کتابخوانی و تربیت فرزند برگزار کرده است.

این مسوول با اشاره به رویکرد و انتظارات آتی در برگزاری برنامه ها، یادآور شد: مانند سالهای قبل تاکید محوریت برنامه ها مدارس و نوجوانان بوده است.

وی با اشاره به تولید ۹۰ قسمت برنامه رادیویی با کمک صدا و سیمای مرکز زنجان، خاطرنشان کرد: موفقیت ستاد اقامه نماز استان به خاطر همراهی و همکاری همه دستگاه ها در برگزاری مراسم ها و برنامه ها بوده است. 

یوسفی با بیان اینکه پس از ارزیابی ها، ۱۱ دستگاه استان مانند جهاد کشاورزی شایسته تقدیر ویژه شدند که در شاخص ها امتیاز ۱۰۰ دریافت کردند، بیان کرد: ۲۴ دستگاه نیز در ارزیابی ها شایسته تقدیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فضای مجازی و آموزش از این طریق اقدامات مناسبی در ستاد انجام شده، تصریح کرد: تبلیغات شهری در حوزه تبلیغ نماز ضعیف است که استفاده از برخی بنرها و تبلیغ شهری این حوزه باید مدنظر باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در این جلسه افزود: سپاه در هر جایی بتواند از ظرفیت کامل مکانی و نیرونی انسانی خود برای ترویج امر نماز استفاده می کند و در مناطق روستایی هم برگزاری جشن های تکلیف را پیگیری می کنیم. 

ابوالفضل طهماسبی همچنین با اشاره به اینکه پیکر شهید منتجبی امروز وارد استان می شود، خاطرنشان کرد: ساعت ۱۰ صبح روز جمعه مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.