گردشگری و توریسم

روزانه حدود ۵۰ هزار ماسک در جوانرود تولید می‌شود

«فریدون محمدی» روز چهارشنبه در جریان بازدید فرماندار جوانرود و جمعی از مسوُولان از این کارگاه افزود: این کارگاه یک واحدی با کسب مجوز از اداره صمت و غذا و دارو استان کرمانشاه اقدام به راه‌اندازی خط تولید ماسک بهداشتی کرده و توانسته‌ در این زمینه بسیار خوب ظاهر شود.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه جوانرود برای راه‌اندازی این کارگاه تولیدی یک سرسرای ورزشی را در اختیار ما قرار داده است، اظهار داشت: در این کارگاه تولیدی ۱۰۷ نفر مشغول به کار شدند.

محمدی اضافه کرد: اکنون ۶۰۰ هزار عدد ماسک در انبار کارگاه ما برای عرضه به بازار موجود است.

وی به بیان مشکلات این کارگاه تولیدی پرداخت و از مسئولان به ویژه فرماندار جوانرود خواست در تامین پارچه و فروش محصولات این کارگاه کمک کند.

به گفته دکتر «مولود حسینی» مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود این شهرستان با ۹۳۸ نفر بستری، ۸۵۵ نفر مثبت و ۳۴ نفر فوتی در وضعیت قرمزترین شهرستان کشور قرار گرفته است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

فوت ۱۲ نفر بر اثر کرونا در کرمانشاه

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۲ نفر اعلام کرد.

«مهدی محمدی» افزود: از ۱۲ مورد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، هفت نفر در شهرستان کرمانشاه ، ۲ نفر در شهرستان کنگاور، یک نفر شهرستان اسلام آباد غرب، یک نفر شهرستان روانسر، یک نفر شهرستان گیلانغرب جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان به ۷۲۲ نفر رسید.

به گفته او در این مدت همچنین ۷۳ مورد بیمار مثبت بستری، ۲۲۶ بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و اکنون ۵۷۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.