گردشگری و توریسم

عاقبت کارَت را دیدی؟

سردار «حسین رحیمی» روز دوشنبه در حاشیه هفتمین مرحله از طرح ظفر پلیس پایتخت افزود: این فرد شرور به جرم دعوا و تخریب مغازه‌ای در محله فلاح پایتخت دستگیر و توسط پلیس در شهر گردانده شد و حین دورگردانی، یکی از قربانیان وی بلند فریاد زد «عاقبت کارت را دیدی؟» که متهم شروع به داد و بیداد کرد و ماموران پلیس او را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند.

وی اضافه کرد: همین درگیری لفظی فرد شرور با یکی از قربانیان قدیمی خودش باعث شد ماموران پلیس تهران برای حمایت از قربانی او را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

وی ادامه داد: روزانه تعداد زیادی از اراذل و اوباش در تهران دستگیر می‌شوند زیرا ذات این افراد عربده‌کشی، دست‌درازی به نوامیس مردم و گردن کلفتی است بنابراین به محض دستگیری‌شان توسط پلیس در شهر گرداننده می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: وظیفه ما برقراری امنیت است و برخورد جدی با اراذل و اوباش در تهران بدون توجه به جوسازی رسانه‌های معاند ادامه دارد.

به گزارش ایرنا اجرای طرح دورگردانی اراذل و اوباش توسط پلیس پایتخت طی ماه‌های اخیر با جوسازی‌های رسانه‌ای مواجه شده و تعابیر و تفسیرهای دور از واقعیت به این اقدام نسبت داده شده است.