گردشگری و توریسم

جبهه مردمی آزادی فلسطین تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم کرد

به گزارش ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، در بیانیه جبهه مردمی برای آزادی فلسطین آمده است: ایران با وجود این تحریم جنایت‌کارانه و تأثیرات آن بر اقتصاد کشور، می‌تواند در برابر آن‌ها ایستاده و مانع از تحقق اهداف این تحریم‌ها شود که با هدف تضعیف نقش اساسی ایران در محور مقاومت و مخالفت با اشغالگری اسرائیلی و طرح‌ها و توطئه‌های آمریکا در منطقه اعمال شده است.

این گروه فلسطینی تأکید کرده است که تحریم‌های جدید بخشی از سیاست‌های ثابت آمریکا در برابر همه قدرت‌ها و گروه‌هایی است که مخالف سیاست‌ها و طرح‌های آمریکا در منطقه هستند؛ سیاست‌هایی که در راستای منافع رژیم صهیونیستی است و ترامپ در مقطع کنونی از این تحریم‌ها در راستای تقویت کارت‌های انتخاباتی خود استفاده می‌کند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین با جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این تحریم‌های آمریکا اعلام همبستگی کرده است.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا پنجشنبه شب در بیانیه‌ای با هدف به زانو درآوردن مردم ایران اعلام کرد، ۱۸ بانک و نهاد مالی ایرانی را تحریم کرده است.

دولت ترامپ در طول سه سال گذشته، شدیدترین تروریسم اقتصادی را علیه مردم ایران به کار گرفته است و پس از آنکه در سازمان ملل متحد و شورای امنیت شکست خورد، به هر شکل ممکن در تلاش است تا در مدت باقی مانده به انتخابات آمریکا که احتمال پیروزی در آن را اندک می‌بیند، هرگونه مسیر برای بهبود شرایط و بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای را مسدود کند.