اماکن دیدنی ایران

ژوراسیک پارک تهران را بشناسید/فیلم


قاصدک 24

پارک ژوراسیک تهران یا همان پارک دایناسورها در تهران در ابتدای سال ۱۳۹۲ کلنگ ساخت و آماده سازی آن به زمین خورده شد.

توریسم آنلاین: تا پیش از افتتاح پارک ژوراسیک تهران، این موجودات غول‌پیکر منقرض‌شده را در فیلم‌ها و کتاب‌ها می‌دیدیم. اما برای اولین بار در کشور، پارک ژوراسیک‌تهران، فضایی هیجان‌انگیز و لذت‌بخش برای خانواده‌ها و به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان ایجاد کرده است تا تجربه کاملا جدیدی داشته باشند.

امکانات پارک

این پارک دارای پارکینگ، بوفه و سرویس بهداشتی و فضایی مناسب و کافی برای خانواده‌ها است. علاوه بر آن، دارای کارگاه‌های آموزشی و فیلم و ژورا شاپ (کافی شاپ مخصوص ژوراسیک پارک) است. از دیگر امکانات این پارک می‌توان به سینما ژوراسیک، استودیو ژوراسیک‌با امکان ثبت عکس‌های یادگاری، امکان خرید اسباب‌بازی و یادگاری‌های دایناسوری از فروشگاه و میدان دایناسور سواری اشاره کرد.

ژوراسیک پارک تهران

همچنین در کنار بازدید از پارک ژوراسیک‌می‌توانید با تهیه بلیط، از اسپایدر پارک نیز بازدید کنید. در این مجموعه می‌توانید از ماکت‌های غول پیکر و متحرک با بیش از ۲۰ حشره و بندپایانی مانند زنبور، پروانه، مانتیس، کفشدوزک، حلزون؛ خزندگان غول پیکری مانند مار پیتون، تمساح، لاک‌پشت و ایگوآنا و تراریوم‌های زیبا و متنوع از زیست بوم حشرات به همراه حشرات واقعی تاکسیدرمی‌شده بازدید کنید. اطلاعات علمی حشرات را نیز می‌توانید در این پارک مشاهده کنید. همچنین یکی از جذابیت‌های پارک حشرات، بخش VR حشرات با موضوع جهان از دید حشرات است.

ژوراسیک پارک تهران

دسترسی و زمان بازدید

برای بازدید از پارک ژوراسیک تهران باید بلیط تهیه کنید. قیمت بلیط پارک ژوراسیک در سال ۹۸، ۱۵ هزار تومان است. روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، روزهای پنج‌شنبه و جمعه و همچنین ایام تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب می‌توانید از این پارک بازدید کنید.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بلوار پاکنژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز، ژوراسیک پارک تهران
  • زمان بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۲، پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۳
  • تلفن تماس: ۲۲۳۶۷۶۶۰

ژوراسیک پارک تهران